هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا - دبی ؛ ژاپن هم مقابل والیبال ایران تعظیم کرد،چشم بادامی ها ششمین قربانی در راه قهرمانی

هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا - دبی ؛ ژاپن هم مقابل والیبال ایران تعظیم کرد،چشم بادامی ها ششمین قربانی در راه قهرمانی
تیم ملی والیبال ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا با نتیجه سه بر صفر از سد ژاپن گذشت و به دیدار نهایی این دوره از رقابت ها صعود کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون والیبال، ملی پوشان کشورمان در این مسابقه که در سالن حمدان بن محمد بن راشد شهر دبی برگزار شد در سه ست پیاپی و با امتیازات 25 بر 19، 25 بر 16 و 25 بر حریف قدرتمند خود را از پیش رو برداشتند.
این مسابقه به دلیل طولانی شدن مسابقات تیم های لبنان و تایلند و هند و استرالیا که برای تعیین تیم های پنجم تا هشتم بازی می کردند با بیش از یک ساعت تاخیر آغاز شد.
خولیو ولاسکو در این مسابقه تیم خود را با ترکیب اولیه سعید معروف، امیر غفور، محمد موسوی، عادل غلامی، حمزه زرینی، فرهاد قائمی و فرهاد ظریف روانه میدان کرده بود.
علیرضا مباشری، رحمان داودی، آرمین تشکری، شهرام محمودی و مهدی مهدوی نیز بازیکنان ذخیره ایران در این مسابقه بودند.
داورانی از لبنان و تایلند مسابقه ایران و ژاپن را قضاوت کردند.
این مسابقه پر تماشاگرترین دیدار برگزار شده در این دوره از رقابت ها بود و بیش از هزار نفر این بازی را از نزدیک تماشا کردند. حدود 50 تماشاگر این مسابقه ژاپنی و سایر تماشاگران هواداران تیم ملی والیبال ایران بودند.
پارک کی وون سرمربی تیم ملی والیبال کره جنوبی که تیمش پس از مسابقه ایران و ژاپن در مرحله نیمه نهایی به مصاف چین می رود و بازیکنان تیم ملی هند نیز این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند.

۱۴ مهر ۱۳۹۲ ۰۹:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.