رقابتهای بین المللی جام دیمیتری کرکین – روسیه؛کسب یک مدال طلا و دو برنز در روز نخست

رقابتهای بین المللی جام دیمیتری کرکین – روسیه؛کسب یک مدال طلا و دو برنز در روز نخست
در پایان روز نخست رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد دیمیتری کرکین که امروز در شهر یاکوتسک روسیه برگزار شد، علیرضا کریمی در وزن 84 کیلوگرم صاحب مدال طلا و یونس سرمستی و عبداله قمی در اوزان 55 و 120 کیلوگرم صاحب مدال برنز شدند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، در وزن 84 کیلوگرم علیرضا کریمی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 7 بر صفر کشتی گیر روس را شکست داد. وی در دور سوم نیز کشتی گیری از کشور میزبان را با نتیجه 7 بر صفر مغلوب کرد.کریمی در دور چهارم نیز با نتیجه 9 بر 2 حریف روس خود را مغلوب کرد وی در دیدار فینال با توجه به حاضر نشدن الیا ژومیکایف از آذربایجان به مدال طلا رسید.
 
در وزن 55 کیلوگرم یونس سرمستی در دور نخست با نتیجه 7 بر صفر از سد کشتی گیر روسیه گذشت و فرهاد جلائی نیز با همین نتیجه نمابنده مغولستان را مغلوب کرد. این دو کشتی گیر در دور دوم به مصاف یکدیگر رفتند که در حالی که مسابقه با نتیجه 9بر 4 به سود سرمستی پیش می رفت، جلایی به مسابقه ادامه نداد.
سرمستی در دور سوم این مسابقات نیز مقابل کشتی گیر روس با نتیجه 7 بر صفر به برتری دست یافت، اما در دور چهارم و مرحله نیمه نهایی مقابل حریف روس خود ضربه فنی و راهی دیدار رده بندی شد. به این ترتیب فرهاد جلائی در این وزن از دور رقابتها کنار رفت. سرمستی در دیدار رده بندی نیز مقابل فرانک پیریلی از آمریکا با نتیجه 6 بر 4 پیروز شد و به مدال برنز رسید.
 
در وزن 120 کیلوگرم  عبداله قمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 7 بر صفر کشتی گیر بلاروس را شکست داد. وی در دور سوم مقابل کشتی گیر آذربایجانی با نتیجه 8 بر 4 به برتری دست یافت. قمی در دور چهارم مقابل دیوید مودزمانشویلی نایب قهرمان المپیک لندن از گرجستان با نتیجه 7 برصفر مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد. قمی در دیدار رده بندی با نتیجه 7 بر صفر از سد ادوارد خودولایف از روسیه گذشت و به مدال برنز دست یافت.
 
در همین وزن خشایار دهستانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 7 بر یک حریف روس خود را مغلوب کرد. وی در دور سوم نماینده بلغارستان را نیز با نتیجه 7 بر صفر شکست داد، اما در دور چهارم برابر حریف گرجستانی مغلوب شد و به دیدار رده بندی راه یافت. وی در این دیدار مقابل سوسلان گدلویف از اسلواکی مغلوب و پنجم شد.

در وزن 66 کیلوگرم غلامرضا عبداله پور در دور نخست با نتیجه 7 بر صفر حریف فنلاندی را مغلوب کرد، اما در دور دوم مقابل حریف روس خود با نتیجه 4 بر 7 شکست خورد و از دور رقابتها کنار رفت.

رقابتهای سه وزن دوم این مسابقات روز یکشنبه برگزار می شود که مصطفی قیاسی و پیمان یاراحمدی در وزن 74 کیلوگرم به مصاف حریفان می روند. تیم ایران در این رقابتها در وزن های 60 و 96 کیلوگرم نماینده ی ندارد.
ششمین دوره رقابتهای بین المللی کشتی آزاد جام دیمیتری کرکین روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری با حضور کشتی گیرانی از بیست کشور دنیا در شهر یاکوتسک روسیه در حال برگزاری است.
۱۳ مهر ۱۳۹۲ ۱۳:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.