جودوکاران جوان امروز در تاتامی ازبکستان به مصاف حریفان می روند

جودوکاران جوان امروز در تاتامی ازبکستان به مصاف حریفان می روند
چهار جودوکار ایرانی حاضر در رقابتهای جایزه بزرگ ازبکستان رقبای خود را در این مسابقات شناخته و امروز به مصاف آنها می روند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در این دوره از رقابتها 155 جودوکار از 21 کشور حضور دارند که مبارزات خود را ازروز جمعه آغاز کرده ولی چون ایران در اوزان سبک نماینده ای نداشت امروز نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان می روند.

امروز در وزن 81- کیلوگرم که 18 جودوکار حضور دارند امیر قاسمی نژاد در دور اول استراحت دارد و در دور دوم به مصاف "اوگن کاتیف" از اوکراین می رود.

در وزن 90- کیلوگرم طیب طالبی در دور اول با " شرالی جورایف" از ازبکستان روبه رو می شود و در صورت پیروزی در این دیدار با برنده دیدار تاجیکستان و قزاقستان مبارزه می کند.در همین وزن رامین صفویه در دور اول با "دونیورف" از ازبکستان مبارزه می کند. در این وزن 15 جودوکار مبارزه می کنند.

در وزن 100- کیلوگرم شایان نصیرپور در میان 14 جودوکار دور نخست با "دیمیترو لوچین" از اوکراین مبارزه می کند. در صورت پیروزی در این دیدار با برنده جودوکاران ازبکستان و آلمان مبارزه خواهد کرد.

هدایت تیم ملی جوانان بر عهده عطا عباس نژاد خواهد بود و بغیر از قاسمی نژاد مابقی جودوکاران نفرات جوانی هستند که خود را برای رقابتهای جهانی آماده می کنند.
۱۳ مهر ۱۳۹۲ ۱۰:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.