بازی های پاراآسیایی جوانان 2013:ایران با 75 ورزشکار عازم مالزی می شود

بازی های پاراآسیایی جوانان 2013:ایران با 75 ورزشکار عازم مالزی می شود
در سومین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان که به میزبانی مالزی برگزار خواهد شد، نمایندگان 42 کشور آسیایی در 14 رشته ورزشی با هم رقابت می کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از روابط عمومی جانبازان و معلولان ، تیروکمان، دوومیدانی، بدمینتون، بوچیا، شطرنج، گلبال، جودو، وزنه برداری، شنا، تنیس روی میز، بولینگ، والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر و تنیس با ویلچر، 14 رشته حاضر در این بازی هاست که نمایندگان کشورمان در رقابت های 9 رشته ی آن شامل بسکتبال با ویلچر، وزنه برداری، والیبال نشسته، تنیس روی میز، دو و میدانی، بوچیا، شنا، گلبال و جودو شرکت می کنند.
پس از برگزاری مراسم افتتاحیه که 4 آبان ماه برگزار می شود ، بیش از 1400 ورزشکار جوان 14 تا 21 سال ، در بیش از 600 ماده / رشته، ورزشی با هم رقابت خواهند کرد و این رقابت ها با برگزاری مراسم اختتامیه در 8 آبان ماه به کار خود پایان خواهد داد.

"زمانی که احساسات اوج می گیرد، آرزوها محقق و دوستی ها تقویت می شود"؛ این جمله به عنوان شعار این مسابقات معرفی شده و نماد این بازی ها نیز الهام گرفته از یک نوع گوزن بومی جنگلهای مالزی است که در فرهنگ مردم این کشور به عنوان سمبل زیرکی شناخته می شود .

کاروان ورزشکاران جمهوری اسلامی ایران از 54 ورزشکار فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و 21 ورزشکار فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان تشکیل شده که از این میان 15 نفر از ورزشکاران را بانوان جوان در بر می گیرند.

ملی پوشان جوان دارای معلولیت ایران 30 مهر ماه تهران را به مقصد کوالالامپور ترک خواهند کرد.

۱۰ مهر ۱۳۹۲ ۱۳:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.