تیم ملی زیر17 سال ایران 3بر1 برابر تیم جوانان مونشن گلاباخ نتیجه را واگذار کرد

تیم ملی زیر17 سال ایران 3بر1 برابر تیم جوانان مونشن گلاباخ نتیجه را واگذار کرد
تیم ملی نوجوانان ایران، امروز در آخرین دیدار دوستانه اش در زمین شماره یک کمپ تیم مونشن گلادباخ، سه بر یک از تیم جوانان مونشن گلادباخ شکست خورد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی زیر17 سال ایران امروز با ترکیب مهدی امینی، سید مجید حسینی، محمد بازاج، امیر حسین کریمی، صادق محرمی، کمیل حق زاده، ساسان جعفری، سعید عزت اللهی، علی هزامی، رضا جعفری و امیرمحمد مظلوم به مصاف تیم صدرجدولی مونشن گلاباخ رفت.
در این بازی ملی پوشان در دقایق اولیه بازی تحت تاثیر بازی خوب گلادباخی هاقرار گرفتند و در دقایق 5 و 11 دو گل دریافت کردند. این دو گل در اثر دو اشتباه مدافعان تیم ملی نوجوانان وارد دروازه ایران شد.
پس از این دو گل نوجوانان بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و موقعیت های زیادی نصیب تیم ملی ایران شد. ایران در نیمه دوم فوق العاده ظاهر شد و در دقیقه 58 بازی روی کار خوب سعید عزت اللهی به یک پنالتی رسید که محمد بازاج آن را در دقیقه 58 ازدست داد. دروازه بان تیم مونشن گلاباخ در این بازی فوق العاده عمل کرد و اجازه نداد موقعیت های ایران به گل تبدبل شود.
علی دوستی مهر سرمربی ایران در دقیقه 55 بازی علی قلی زاده را به جای علی هزامی به میدان فرستاد، یوسف سیدی در دقیقه 57 به جای رضا جعفری وارد زمین شد و تعویض سوم ایران مصطفی هاشمی بود که در دقیقه 65 به جای محمد بازاج به میدان آمد.
با انجام این تعویض ها روند بازی عوض شد و بازیکنان تیم ملی نوجوانان موقعیت سازی های بسیاری کردندو امیرمحمد مظلوم،علی قلی زاده، یوسف سیدی، سعید عزت اللهی چند موقعیت تک به تک را از دست دادند.
مونشن گلادباخی ها که چشم به ضد حملات دوخته بودند در دقیقه 80 گل سوم را روی یک ضد حمله و جاماندن دفاعها به ثمر رساندند. اما ایران که سرپا حمله بود در دقیقه 86 وسط علی قلی زاده ودر حالیکه وی در دقیقه 82از ناحیه ساعد مصدوم هم شده بود به گل رسید. ایران پس از گل قلی زاده همچنان موقعیت داشت اما دروازه بان تیم مونشن گلاباخ فوق العاده عمل کرد و اجازه نداد دروازه مونشن گلادباخ بیش از یک بار باز شود.
بازی در وقت نود دقیقه با نتیجه سه بر یک به پایان رسید و بر اساس توافق دو تیم، ضربات پنالتی نواخته شد که ایران همه پنالتی هایش را به گل تبدیل کرد و مهدی امینی یک ضربه پنالتی را دفع کرد تا ایران 5 بر 4 برنده بازی شود.
امیرحسین کریمی، سید مجید حسینی، صادق محرمی، مصطفی هاشمی و سعیدعزت اللهی پنالتی های ایران را به گل تبدبل کردند.
این بازی حدود 100 ایرانی ساکن نقاط مختلف آلمان تماشاگر داشت و در نهایت بازیکنان تیم ملی  را تشویق کردند.
۱۰ مهر ۱۳۹۲ ۱۱:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.