سومین دوره بازیهای همبستگی کشورای اسلامی_اندونزی(203)؛سرمربی تیم ملی تکواندو: عملکردمان در بازی‌های همبستگی خوب بود

سومین دوره بازیهای همبستگی کشورای اسلامی_اندونزی(203)؛سرمربی تیم ملی تکواندو: عملکردمان در بازی‌های همبستگی خوب بود
سرمربی تیم ملی تکواندوی ایران عملکرد شاگردانش در بازی‌های همبستگی را خوب توصیف کرد.
به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی، سید نعمت خلیفه پس از درخشش تکواندوکاران ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، اظهار داشت: در سومین دوره این بازی‌ها تیم‌های صاحب نامی حضور داشتند و تک ستاره‌‎هایی هم از آفریقا به این مسابقات آمده بودند.

وی ادامه داد: تکواندوکاران ایران در بازی‌های همبستگی خوب کار کردند و تمامی آنها به جز خمسه صاحب مدال شدند.

سرمربی تیم ملی اعزامی ایران به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، گفت: با وجود اینکه افشین ساکت  به مدال نقره دست یافت اما من از عملکردش رضایت کامل دارم. بچه‌ها واقعا در این مسابقات زحمت کشیدند و حاصل زحمات آنها هم درخشش در بازی‌های همبستگی و  مدال‌هایی بود که به دست آوردند.

وی خاطرنشان کرد: این بازی‌ها در رنکینگ فدراسیون جهانی 10 امتیاز تاثیر دارد و برخی از تکواندوکاران مانند عمیدی و خدابخشی می‌توانند با نتایجی که به دست آوردند رنکینگ خود را در رده‌بندی ارتقاء دهند. حضور  آذربایجان، ترکیه،  مصر و اردن در این رقابت‌ها نقش مهمی در رنکینگ فدراسیون جهانی دارد.

خلیفه گفت: هنوز مشخص نیست که به همکاری‌ام با فدراسیون ادامه خواهم داد یا خیر. قراردادم تا پایان این بازی‌‌ها بود که حالا تمام شده است.

وی در پایان تاکید کرد:اگر فدراسیون تکواندو حمایت مالی شود، می‌تواند بیش از گذشته ورزشکاران این رشته ورزشی را تحت پوشش قرار دهد تا در آینده شاهد درخشش بیش از پیش تکواندوی ایران باشیم. جوانگرایی در تکواندو از مسابقات جهانی مکزیک شروع شده است و به زودی شاهد درخشش آنها خواهیم بود.



۹ مهر ۱۳۹۲ ۱۴:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.