شب گذشته و در شهرتوکیو صورت گرفت؛پرچم ایران در دهکده بازیهای معلولین جوانان آسیا به اهتزاز درآمد

پرچم جمهوری اسلامی ایران طی مراسمی با حضور اعضای کاروان و مسئولین بازیهای پارالمپیک آسیایی در دهکده این مسابقات در توکیو به اهتزاز درآمد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک این مراسم که شب گذشته در حضور مسئولین، ورزشکاران و مربیان ورزش جانبازان و معلولین ایران برگزار شد، همزمان با برافراشته شدن پرچم، سرود جمهوری اسلامی نواخته شد.
علاوه بر اعضای کاروان ورزشی ایران، نمایندگانی از ستاد برگزاری دومین دوره بازیهای پارالمپیک آسیایی توکیو و اعضای سفارت ایران در کشور ژاپن در این مراسم حضور داشتند.
تاکنون ورزشکاران بیش از 20 کشور جهان وارد توکیو شدند و در دهکده بازیها مستقر شدند و ورزشکاران مابقی کشورهای نیز تا فردا به این شهر وارد می شوند.
بر اساس آخرین گزارش ستاد برگزاری دومین دوره بازیهای پارالمپیک آسیایی جوانان، 849 ورزشکار از 27 کشور آسیایی در این رقابتها شرکت می کنند.
این در حالی است که در نخستین دوره این مسابقات که در سال 2003 میلادی که در پنج رشته ورزش شامل دوومیدانی، بوچیا، بدمینتون با ویلچر، شنا و تنیس روی میز برگزار شد، 480 ورزشکار از 15 کشور حضور داشتند.
دومین دوره بازیهای پارالمپیگ آسیایی ویژه جوانان زیر 19 سال از 20 تا 22 شهریور ماه در توکیو پایتخت ژاپن برگزار می شود.
این دوره از مسابقات در شش رشته ورزش شامل دومیدانی، بوچیا، گلبال، شنا، تنیس روی میز و تنیس باویلچر برگزار می شود که کاروان ورزشی ایران در پنج رشته نخست شرکت می کند.

۱۸ شهریور ۱۳۸۸ ۱۲:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.