سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی_اندونزی(182)؛درخشنده: مسابقات والیبال کشورهای اسلامی در بدترین زمان برگزار شد

سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی_اندونزی(182)؛درخشنده: مسابقات والیبال کشورهای اسلامی در بدترین زمان برگزار شد
رئیس کمیته کنترل مسابقات والیبال بازی‌های کشورهای اسلامی اعتقاد دارد این رقابت‌ها در بدترین زمان ممکن برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی؛سعید درخشنده  گفت: از آنجایی که این رقابت‌ها در بدترین زمان ممکن برگزار شد، تمام تیم ها با تیم دوم خود به اندونزی آمده بودند.

وی در توضیح اینکه چرا مسابقات در بدترین زمان ممکن برگزار شد، گفت: در حال حاضر تیم ملی ایران درگیر مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا است و ترکیه و مصر نیز درگیر رقابت های قاره ای خود در اروپا و مصر هستند. با این شرایط طبیعی بود این تیم ها با ترکیب دوم خود به بازی های کشورهای اسلامی بیایند.

رئیس کمیته کنترل مسابقات والیبال بازی های کشورهای اسلامی خاطرنشان کرد: با این حال این مسابقات بهترین فرصت برای تیم های دوم کشورهای مختلف بود تا در میدانی به این مهمی محکی جدی بخورند و خودی نشان دهند. در تیم ایران 4 بازیکن برای نخستین بار بود که حضور در مسابقاتی بین المللی را تجربه می کردند.

درخشنده از نحوه برگزاری این مسابقات ابراز رضایت کرد و گفت: در این مدت فدراسیون والیبال اندونزی نهایت همکاری را با ما کرد و من نیز به عنوان رئیس کنترل مسابقات تا جایی که می توانستم همکاری لازم را با تمامی تیم ها از جمله ایران داشتم.

وی در پاسخ به این پرسش که از تیم ملی «ب» ایران کدام بازیکنان شرایط حضور در تیم ملی اصلی را دارند، اظهار داشت: پاسور تیم ایران محمدطاهر وادی و فرهاد پیروت پور نفرات آینده داری هستند که می توانند به تیم ملی اصلی کمک کنند.

درخشنده تصریح کرد: تیم ایران با برتری قاطع مقابل حریفان و اینکه تنها به تیم های دوم و سوم مسابقات یک ست واگذار کرد نشان داد که توانایی والیبال ایران چقدر است و خود را به دیگر کشورهای اسلامی نشان داد.
۹ مهر ۱۳۹۲ ۰۶:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.