سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی_اندونزی(181)؛تیم والیبال ایران قهرمان شد

سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی_اندونزی(181)؛تیم والیبال ایران قهرمان شد
تیم ملی والیبال «ب» ایران به عنوان قهرمانی سومین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی دست یافت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی ، تیم ملی والیبال «ب» ایران که به نمایندگی از کشورمان در سومین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی حضور یافته بود با برتری 3 بر صفر مقابل مصر در دیدار فینال این دوره از مسابقات به مدال طلا رسید.
شاگردان حسین معدنی بازی را با قدرت آغاز کردند اما به دلیل کم تجربگی خیلی راحت امتیازات را از دست دادند تا پیروزی را در ست اول به زحمت و با نتیجه 30 - 28 به دست آورند.
حکایت ست اول در ست دوم نیز تکرار شد اما این بار مصر ابتکار عمل را در دست گرفت و با جبران امتیاز از دست داده به پیروزی 25 - 27 رسید تا در پایان ست دوم همه چیز برابر شود.
تیم ایران در ست سوم با بهره برداری مناسب از آنچه در ست‌های اول و دوم رقم خورد، هوشمندانه عمل کرد و با نتیجه 25 - 20 به برتری رسید.
در ست چهارم نیز شاگردان حسین معدنی توانایی خود را به رخ مصری‌ها کشیدند  و با برتری 25- 16 در این ست به پیروزی 3 بر یک رسیده و مدال طلای بازی‌های کشورهای اسلامی را کسب کردند.
تیم ایران در حالی به مدال طلای مسابقات والیبال بازی‌های کشورهای اسلامی رسید که در 6 دیدار خود در جریان این مسابقات تنها 2 ست را به ترکیه و مصر واگذار کرد و در دیگر دیدارهای خود به برتری قاطع دست یافت.
دیدار ایران - مصر باید از ساعت 18 به وقت محلی در سالن PSCC پالمبانگ آغاز می‌شد اما به دلیل اینکه بازی رده بندی مسابقات والیبال تا ست پنجم ادامه پیدا کرد، دیدار فینال رقابت‌ها با 20 دقیقه تاخیر از ساعت 18:20 آغاز شد.
در دیدار رده بندی ترکیه شکست 3 بر 2 را به اندونزی میزبان تحمیل کرد و به مدال برنز رسید.
۸ مهر ۱۳۹۲ ۱۷:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.