سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی_اندونزی(180)عمیدی: همیشه برای کسب طلا وارد میدان می‌شوم

سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی_اندونزی(180)عمیدی: همیشه برای کسب طلا وارد میدان می‌شوم
عضو تیم ملی تکواندو گفت: در تمام مسابقات برای کسب مدال طلا وارد میدان می‌شوم و در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی هم تنها هدفم کسب عنوان قهرمانی بود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی ، ‫امید عمیدی پس از کسب مدال طلای رقابت‌های تکواندوی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، اظهار داشت: سطح مسابقات بالا بود و با حریفانی قدرتمندی در این مسابقات رقابت کردم. به طور مثال نماینده آذربایجان عنوان سومی جهان را در کارنامه داشت. در این بازی‌ها ورزشکارانی خوبی حضور داشتند

وی ادامه داد: در تمام مسابقات برای کسب مدال طلا وارد میدان می‌‍شوم. در این مسابقات هم تنها هدفم کسب طلا بود که خدا را شکر موفق به تحقق این امر نیز شدم.

عضو تیم ملی تکواندو گفت:  وزن 87- کیلوگرم ایران شانس زیادی برای حضور در المپیک دارد. در این وزن حریفانی همچون بهزادی، عسگری و عبدالهی را در کنار خود دارم و امیدوارم بتوانم در المپیک شرکت کنم.

عمیدی تاکید کرد: از مسئولان ورزش می‌خواهم حمایت بیشتری از رشته‌های رزمی داشته باشند و به لحاظ مالی حمایت بیشتری از فدراسیون تکواندو انجام دهند تا ما همچنان بتوانیم به افتخار آفرینی‌های خود ادامه دهیم.
۸ مهر ۱۳۹۲ ۱۵:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.