سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی_اندونزی(167)؛اینجا اندونزی است؛ همه به نماز ایستاده‌اند

سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی_اندونزی(167)؛اینجا اندونزی است؛ همه به نماز ایستاده‌اند
بازی‌های کشورهای اسلامی روزی ۲ بار متوقف می‌شود و همه به نماز می‌ایستند؛ به نماز اول وقت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل ازخبرنگار اعزامی ، بازی‌های کشورهای اسلامی فرصتی است برای گردهمایی ورزشکاران کشورهایی با نژادهای مختلف. این رویداد بزرگ که به نوعی المپیک کشورهای آسیایی است حواشی ویژه خود را دارد که به نوعی خاص این رویداد است.

در بازی‌های کشورهای اسلامی مسابقات 2 بار در روز متوقف می‌شود تا ورزشکاران، مربیان و همراهان آنها برای ادای نماز فرصت کافی داشته باشند. هر روز ظهر با صدای اذان موذنی که لهجه اندونزیایی دارد، ورزشکاران با نژادها و رنگ‌های مختلف در گوشه‌ای از محل رقابت خود به نماز می‌ایستند.

در هر ورزشگاه به اندازه کافی نمازخانه هست؛ تمیز، با هوایی مطبوع و آرام. اینجا همه باهم برابرند و دوست و مذهب دلیلی برای جداسازی افراد نیست.

ورزشکاران، داوران و همه حاضران در محل برگزاری مسابقات بدون توجه به اتفاقاتی که در مسابقات رقم خورده دوشادوش هم می‌ایستند به نماز و عبادت خدایی که برای همه یکی است می پردازند و در این بین ورزشکاران ایرانی که همیشه در رقابتهای برون مرزی توسل و توجه به فرائض دینی و اهل بیت را مورد توجه قرار داده و  موفقیت های خود را ناشی از توجهات اهل بیت علیه اسلام می دانند و حتی مدالهال خود را نیز به این عزیزان تقدیم  می کنند از کاروان نمونه و منظم در برگزاری مراسم پر فیض نماز جماعت می باشند.
۸ مهر ۱۳۹۲ ۱۱:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.