سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی _اندونزی(163)؛برخور: رقابت‌های تالو در حدعالی بود، فهمیدم که باید بیشتر تلاش کنم

سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی _اندونزی(163)؛برخور: رقابت‌های تالو در حدعالی بود، فهمیدم که باید بیشتر تلاش کنم
نماینده تالوی بانوان ایران گفت:در بازی‌های همبستگی فهمیدم که باید بیشتر تلاش کنم تا بتوانم رقیبانم را در مسابقات آینده شکست دهم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک  و به نقل از خبرنگار اعزامی به اندونزی، حمیده برخور پس از کسب مدال برنز مسابقات تالوی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، گفت: رقابت‌های تالو در حدعالی بود. حریفانی که اینجا حضور داشتند، در حد جهانی بودند. برای اولین بار بود که در چنین مسابقاتی شرکت می‌کردم و در اولین حضورم مدال‌های خوبی به دست آورده و تجربه خوبی کسب کردم.
عضو تیم ملی ووشو با بیان اینکه قطعا باتوجه به کسب چنین تجربه‌ای سال‌های آینده عملکردم بهتر خواهد بود، عنوان کرد: با وجود رقیبانی که داشتم، می‌توانستم بهتر نتیجه بگیرم اما فهمیدم که باید بیشتر تلاش کنم تا بتوانم آنها را در مسابقات آینده شکست دهم.
وی گفت: اکثر حریفانم از نظر سنی بزرگتر از من بودند و برای کسب مدال خیلی تلاش کردم. از تمامی اساتیدم و مسئولان فدراسیون و همچنین پدرم که مربی ژیمناستیکم بود و از خانم جاوید که مربی تالوی من است تشکر می‌کنم.

 

۸ مهر ۱۳۹۲ ۰۸:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.