سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی_اندونزی(160)؛پولادگر: به عنوان ناظر فدراسیون جهانی خیلی اذیت شدم

سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی_اندونزی(160)؛پولادگر: به عنوان ناظر فدراسیون جهانی خیلی اذیت شدم
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: مشکلات زیادی در برگزاری بازی‌های کشورهای اسلامی دیده می‌شود و من به عنوان ناظر فنی فدراسیون جهانی خیلی اذیت شدم.
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به اندونزی، محمد پولادگر در پایان دومین روز مسابقات تکواندوی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی اظهار داشت: سطح فنی مسابقات تکواندو بازی‌های کشورهای اسلامی تا اینجا خوب بوده است.

وی با ابراز رضایت از عملکرد پومسه‌روهای کشورمان گفت: دراین بخش پومسه‌‍روهای ایران خیلی خوب کار کردند. بخش مبارزه هم که از امروز آغاز شد و طی آن بانوان کشورمان عملکرد خوبی داشتند. خانم‌ها و آقایان تکواندوکای ایران از 2 عنصر تجربه و توان فنی برخوردارند و امیدوارم در آینده هم بتوانند مدال‌های خوشرنگ دیگری بگیرند.

رئیس فدراسیون تکواندوی کشورمان از نحوه برگزاری این مسابقات انتقاد کرد و گفت: مشکلات زیادی در امر برگزاری رقابت‌ها دیده می‌شود. من به عنوان ناظر فنی فدراسیون جهانی خیلی اذیت شدم. حتی مراسم قرعه کشی 6 ساعت و نیم طول کشید و کمیته برگزاری اسامی و وزن‌ها را اشتباه درج کرده بود.

وی با ابراز امیدواری از اینکه کشورمان میزبان بازی‌های کشورهای اسلامی شود، گفت: میزبان این رویداد فرصت خوبی است برای ایجاد همبستگی واقعی بین کشورهای مسلمان در مقوله ورزش و نشان دادن توانایی های فنی کشورمان.

رئیس فدراسیون تکواندو در خصوص شرایط یوسف کرمی، گفت: ما هر ساله 5 مسابقه انتخابی المپیک داریم که کرمی یک تصمیم شجاعانه و معقول گرفت و فداکاری کرد و فرصت را به جوانان داد. البته او این فرصت را دارد که در بازی‌های آسیایی کره با عملکردی خوب یک خداحافظی در حد نام و جایگاهش داشته باشد.
۷ مهر ۱۳۹۲ ۱۶:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.