سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی_اندونزی(145)؛پیغمبری: مدالم می‌توانست خوش‌رنگ‌تر از برنز باشد

سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی_اندونزی(145)؛پیغمبری: مدالم می‌توانست خوش‌رنگ‌تر از برنز باشد
عضو تیم ملی تالوی ایران با بیان این که انتظار داشته داوران امتیازات بیشتری به وی بدهند، گفت: مدالم می‌توانست خوش‌رنگ‌تر از برنز باشد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی، احسان پیغمبری پس از دستیابی به مدال برنز مسابقات تالوی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، اظهار داشت: این برای اولین بار بود که در بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت می‌کردم. مسابقات خوبی بود و در شرایط مناسبی در این رقابت‌ها شرکت کرده بودم.

وی ادامه داد: انتظار داشتم داوران امتیازات بیشتری به من بدهند اما در نهایت قسمت این طور بود که در فرم چانگ چوان به مدالی بهتر از برنز نرسم. من برای کسب مدال طلا به بازی‌های کشورهای اسلامی آمده بودم و تلاش خود را برای رسیدن به این مدال کردم اما قسمت نشد و در نهایت به مدال برنز رسیدم.

عضو تیم ملی تالوی ایران اضافه کرد: هنوز اجرای فرم حریفان خود را ندیده‌ام و نمی‌دانم آیا اجرای فرم آنها بهتر از من بوده یا نه، اما انتظار داشتم داوران امتیازات بیشتری به من بدهند. متاسفانه خیلی راحت با 3 صدم امتیاز فاصله، مدال طلا را از دست دادم.

پیغمبری با بیان این که مدالش در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی می‌توانست خوشرنگ تر از برنز باشد، گفت: اولویت ما مسابقات جهانی مالزی است و خود را برای حضور در این مسابقات آماده می‌کنیم. قطعا مدال گرفتن در مسابقات جهانی با حضور چین، ژاپن و دیگر مدعیان خیلی سخت‌تر از مسابقات بازی‌های کشورهای اسلامی است.

وی سطح مسابقات ووشوی بازی‌های کشورهای اسلامی را بالا خواند و گفت: با حضور تیم مالزی، اندونزی، ترکیه و مصر مسابقات از سطح بالایی برخوردار است.
۷ مهر ۱۳۹۲ ۰۸:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.