سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی_اندونزی(139)؛شایان: نتایج دوومیدانی ایران در بازی‌های همبستگی قابل قبول بود

سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی_اندونزی(139)؛شایان: نتایج دوومیدانی ایران در بازی‌های همبستگی قابل قبول بود
مربی تیم ملی دوومیدانی نتایج ورزشکاران ایران را در بازی‌های همبستگی قابل قبول دانست.
به روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی، حسین شایان پس از پایان مسابقات دوومیدانی بازی‌های کشورهای اسلامی با ابراز رضایت از عملکرد دوومیدانی‌کاران کشورمان در این دوره از رقابت‌ها، گفت: عملکرد تمام دوندگان ایران راضی کننده بود. به غیر از یکی، دو نفر از دوومیدانی‌کاران که مصدوم بودند و نتوانستند به مدال برسند سایر ورزشکاران به نتایج خوبی رسیدند.

وی در ادامه افزود: اگر عملکرد کل تیم را مورد ارزیابی قرار دهید، نتیجه تیم قابل قبول بوده است و بچه ها در مواد مختلف به نتایج خوبی رسیدند.

مربی تیم ملی دوومیدانی کشورمان خاطر نشان کرد: سطح مسابقات دوومیدانی سومین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی بالا بود. من به شخصه انتظارش را نداشتم اما رکوردهایی که به ثبت رسید نشان می‌دهد مسابقات کیفیت خوبی داشته است.

شایان تصریح کرد: دست تک تک بچه‌ها درد نکند، چه آنهایی که به مدال رسیدند و چه آنهایی که به دلیل مصدومیت نتوانستند به توفیقی دست یابند. امیدوارم مسئولان به فکر دوومیدانی باشند، چرا که دوومیدانی کاران ایران نشان داده‌اند اگر به آنها توجه شود می توانند در مسابقات آسیایی و جهانی به نتایج خوبی دست یابند.

وی با بیان این‌که «برای همه دوومیدانی نتایجی که در بازی‌های کشورهای اسلامی کسب کردند را پیش بینی می‌کردم.» خاطر نشان کرد: من به شخصه مسابقه کیوان قنبرزاده را خیلی پسندیدم چرا که او شب قبل از مسابقه دچار بیماری سرماخوردگی شده بود و تب و لرز داشت اما خوشبختانه مسابقه را خوب اداره کرد و به مدال طلا رسید.

شایان با تاکید بر این‌که تمامی ورزشکاران ایران حتی دوومیدانی‌کارانی که با وجود مصدومیت در مسابقات شرکت کردند عملکرد خوبی داشته‌اند، افزود: محسن ربانی پیش از مسابقات شرایط روانی خوبی نداشت و در تهران رکوردهای کمتر از 5 متر می‌زد. خوشحالم که در این مسابقات به رکورد خوبی رسید. فکر می‌کنم محسن پس از این که مدالش قطعی شد، قدری اشباع شد وگرنه می توانست به مدال طلای ماده پرش با نیزه هم دست پیدا کند.
۶ مهر ۱۳۹۲ ۱۵:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.