سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی_اندونزی(124)؛عربی: با اختلاف امتیاز زیاد نسبت به سایرین طلا گرفتم

سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی_اندونزی(124)؛عربی: با اختلاف امتیاز زیاد نسبت به سایرین طلا گرفتم
عضو تیم ملی ووشو با انتقاد از مسئولان برگزاری سومین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، گفت: اندونزیایی‌ها با کاری خلاف قانون مانع از رقابت‌ ما در چند بخش شدند، ظاهرا هدف آنها از این کار افزایش تعداد مدال‌های خودشان بود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی، فرشاد عربی پس از کسب مدال طلای مسابقات تالوی سومین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، اظهار داشت: در این مسابقات جدی‌ترین حریفانم از کشورهای اندونزی و مالزی بودند که این دو ورزشکار در سطح آسیا و جهان مطرح هستند. این دو تالوکار همواره در مسابقات جهانی و آسیایی از شانس‌های کسب مدال هستم که خدا را شکر در این بازی‌ها آنها را شکست دادم و موفق به کسب مدال طلا شدم.

وی تصریح کرد: در مسابقه امروز هم با اختلاف امتیاز زیادی حریفان را از پیش رو برداشته و به مدال طلا رسیدم. معمولا در مسابقات، تالوکاران با یکصدم امتیاز اختلاف به پیروزی می‌رسند اما من امروز با 3 صدم امتیاز اختلاف پیروز شدم.

این تالوکار ایران با اشاره به عمل رباط صلیبی پای خود، ادامه داد: پس از عمل جراحی پایم و بعد از 8 ماه، در  مسابقات ورلدگیمز کلمبیا به مدال طلا دست پیدا کردم و در این بازی‌ها هم موفق به کسب قهرمانی شدم اما با تمام این تفاسیر هدف اصلی من قهرمانی در مسابقات جهانی مالزی است که یک ماه دیگر برگزار می‌شود.در رقابت‌های جهانی حریف اصلی‌ام تالوکاری از مالزی است که در سال 2009 به مدال طلای جهان دست پیدا کرده است.

عضو تیم ملی ووشوی ایران گفت: از یکم تیرماه اردوهای آماده سازی خود را آغاز کردیم و در این مدت بر روی اصلاح تکنیک‌های خود کار کرده و با تمرینات سنگین آماده مسابقات شدیم.

عربی با انتقاد از مسئولان برگزاری مسابقات ووشو بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، گفت: زمانی که قصد داشتیم در این بازی‌های شرکت کنیم به ما تاکید کردند که تنها می‌توانیم در یک بخش از مسابقات حضور پیدا کنید اما در اینجا متوجه شدیم که می‌‎توانستیم در چند فرم به اجرای برنامه بپردازیم.

وی خاطر نشان کرد: از آنجایی که قوانین این مسابقات در فرم‌های سلاح با مسابقات جهانی فرق داشت، تصمیم گرفتم در فرن نان چوان به رقابت بپردازم تا آسیب دیدگی‌ام تشدید نشود اما در مسابقات جهانی در فرم‌هایی که توانایی اجرای برنامه در آنها را داشته باشم شرکت می‌کنم.

عضو تیم ملی ووشوی ورزشکاران چینی‌ را اصلی‌ترین رقبای خود خواند و افزود: اندونزیایی‌ها با کاری خلاف قانون مانع از رقابت‌ ما در چند بخش شدند، ظاهرا هدف آنها از این کار افزایش مدال‌های خودشان بود.
۶ مهر ۱۳۹۲ ۰۷:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.