در پاسخ به اظهارات دکتر قراخانلو؛ شما اگر دلسوز بودید اجازه نمی دادید کرسی ایران در IOC از دست برود

در پاسخ به اظهارات دکتر قراخانلو؛ شما اگر دلسوز بودید اجازه نمی دادید کرسی ایران در  IOC از دست برود
طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر از دست دادن پست نایب رئیسی فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی issf در برخی رسانه ها مطرح گردید که موضع گیری دکتر قراخانلو رئیس پیشین کمیته ملی المپیک موجب شد تا کمیته ملی المپیک اطلاعاتی هر چند مختصر را خدمت افکار عمومی اعلام نماید.

در ارتباط با کاندیداتوری ریاست کمیته ملی المپیک کشورمان برای کسب کرسی نایب رئیسی فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی باید اعلام داشت که آخرین مهلت ثبت نام و ارسال فرم برای حضور در این انتخابات تیر ماه امسال بوده که در آن زمان و طبق تاریخ مشخص شده مهندس علی آبادی برای سمت نایب رئیسی ثبت نام نمودند.
لازم به ذکر است که در این تاریخ به هیچ وجه قابل پیش بینی نبود که مشارالیه بعنوان کاندید وزارت نیرو و حضور در کابینه از سوی رئیس جمهور به مجلس معرفی خواهند شد و اتفاقا مجمع عمومی issf نیز همزمان می گردد با مراسم کسب رای اعتماد از نمایندگان مجلس و حضور الزامی ایشان در خانه ملت.
با این حال بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان در این مجمع حضور می یابند و بعنوان نماینده ستاد برگزاری بازیهای کشورهای اسلامی کمیته اجرایی انتخاب می گردند.
در این جا و در پاسخ به اظهار نظرهای صورت گرفته لازم به یاد آوریست که کلیه دست اندرکاران و اهالی ورزش بخوبی به یاد دارند که عضویت کشورمان در کمیته بین المللی المپیک IOC که برای ورزش جمهوری اسلامی ایران در مقایسه با کرسی های اینچنینی به مراتب حساس و تاثیرگذار تر بوده و هست، به دست همین عزیزان براحتی لغو شد و از دست رفت تا کشورمان از چنین کرسی موثری در بزرگترین نهاد بین المللی ورزش بی بهره بماند.
 حال چه شده که دوستان نگران و ناراحت از دست رفتن یک سمت  معمولی در سازمان دسته چندمی شده اند که مورد شناسایی و رسمیت مراجع بین المللی ورزش نیز نمی باشد، جای سوال دارد .


۱۸ شهریور ۱۳۸۸ ۰۹:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.