سرپرست فدراسیون کاراته:در گوانگجوبه دنبال تکرار افتخارات دوحه هستیم

در حال حاضر تمام تمرکز ما بر روی تیم ملی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیاست ولی در ادامه ، تمام تلاش ما تکرار افتخارات بازیهای دوحه در بازیهای گوانگجو هستیم.

علیرضا آهی، سرپرست فدراسیون کاراته ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:برای آشنایی بیشتر کاراته کاران با شرایط آب و هوایی چین، تیم ملی کاراته را چند روز زودتر به کشور ماکائو که فاصله زمانی کمی هم با محل برگزاری مسابقات آسیایی دارد اعزام می کنیم و در آنجا آقای رشید نیا مربی ایرانی حاضر در این کشور قول دادند همه جور امکاناتی از جمله سالن بدنسازی مناسب در اختیار ملی پوشان کشورمان قراردهند.
وی ادامه داد:تیم ملی کاراته 25 شهریورماه جاری راهی ماکائو شده و خودم چهار روز بعد راهی چین محل برگزاری مسابقات قهرمانی کاراته آسیا خواهم شد.
آهی در پاسخ به این سئوال که کاراته برای حضور قدرتمندانه در بازیهای گوانگجو چه برنامه ای دارد تصریح کرد:در حال حاضر تیمی یکدست وجوان در اختیار کادرفنی بوده تا از اعتبار کاراته ایران در عرصه برون مرزی دفاع کند برای بازیهای آسیایی گوانگجو هم تمام تلاش ما اینست که افتخارات مسابقات دوحه را این باربا تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان تکرار کنیم .

۱۷ شهریور ۱۳۸۸ ۱۳:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.