نشست هیات اجرایی فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی برگزار شد / پیشنهاد ایران برای برپایی 4 رویداد

نشست هیات اجرایی فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی برگزار شد / پیشنهاد ایران برای برپایی 4 رویداد
بیست و یکمین جلسه هئیت اجرایی فىراسیون همبستگی کشورهای اسلامی عصر روز گذشته در هتل ARYADUTA شهر پالمبانگ کشور اندونزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛  در ابتدای این نشست پرنس نواف فیصل عبدالعزیز رئیس فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی ضمن اظهار تشکر از کشور اندونزی به مناسبت برگزاری سومین دوره بازیها اظهار داشت: باتوجه به حضور تیم های مختلف و مقامات ورزشی کشورهای اسلامی در این دوره از بازیها و رعایت اصول ورزشی المپیزیم ، بها دادن به نهضت المپیک و همبستگی به وجود آمده، امید است شاهد برگزاری موفقیت آمیز چهارمین دوره  بازیهای کشورهای اسلامی در سال 2017 در باکوی آذربایجان باشیم.

وی یادآور شد: شرکت در این بازیهای برگرفته از نظام ارزشی نشات گرفته از قرآن و جهان اسلام است که امید است با همکاری فعالانه  کشور های جهان بتوانیم از توان فکری ، عقلانی و تفکر ورزشی و فنی آنها استفاده نماییم.

پرنس نواف فیصل عبدالعزیزدر ادامه اظهار داشت: خوشبختانه به محض درخواست برای میزبانی فعالیتهای سالهای 2015 – 2014 ، کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران اعلام آمادگی خود را برای برگزاری مسابقات و فعالیتهای آموزشی اعلام نمود که امید است کشورهای عضو قادر باشند از امکانات ویژه تمامی کشورهای اسلامی  به نحو مطلوب استفاده نمایند و در این مورد از کشورایران قدردانی می کنم.

 در خلال همین جلسه بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک کشورمان و عضو هئیت اجرایی فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی مراتب داوطلبی ایران برای میزبانی رویدادهای زیر را تقدیم هئیت اجرایی کرد تا تصمیم گیری نهایی در این خصوص نیز پس از تایید وزیر محترم ورزش و امورجوانان و تصویب در هئیت اجرایی کمیته ملی المپیک و تشکیل کمیته ی هماهنگی برای این دورها بعمل آید.

1-   مسابقات قهرمانی کشتی همبستگی کشورهای اسلامی

2-   مسابقات قهرمانی وزنه برداری همبستگی کشورهای اسلامی

3-   برگزاری دوره های مدیریت ورزشی

4-   برگزاری دوره های طب ورزشی و دوپینگ

در همین خصوص مقرر شد تاریخ دقیق و محل برگزاری فعالیتهای فوق با توجه به زمان  هفدهمین دوره بازیهای آسیایی 2014 و المپیک 2016 تنظیم و برای اجرایی شدن به فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی جهت ارسال گردد

 در خاتمه مقرر شد کشورهای عضو هئیت اجرایی نظرات اصلاحی و پیشنهادات اجرایی خود را برای برگزاری بازیهای اسلامی حد اکثر تا مدت یک ماه به فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی در ریاض اعلام نمایید.

 شایان دکر است، کمیته های مختلف فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی، به شرح زیر گزارشهای جامعی از وضعیت و فعالیتهای انجام شده به اطلاع اعضا رساندند :

1-   گزارش پیشرفت کمیته هماهنگی و بازرسی سومین دوره بازیهای کشورهای اسلامی

2-   فعالیت های پیشنهادی دبیرخانه کل برای سال 2014

3-   گزارش پیشرفت کاری کمیته برگزاری چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی درسال 2017 درباکو آذربایجان

4-   گزارش دبیرخانه کل بازیها در مورد دفتر هماهنگی و بازرسی امور جوانان و برنامه های تدارکاتی دومین کنفرانس اسلامی وزرای ورزش و جوانان

 

۵ مهر ۱۳۹۲ ۱۰:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.