سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی_اندونزی(106)؛صمیمی: حدادی تنها حریفم بود

سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی_اندونزی(106)؛صمیمی: حدادی تنها حریفم بود
پرتابگر دیسک کشورمان احسان حدادی را تنها رقیب خود در مسابقات پرتاب دیسک بازی‌های کشورهای اسلامی دانست.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی، محمد صمیمی پس از دستیابی به مدال نقره مسابقات پرتاب دیسک بازی‌های کشورهای اسلامی اظهار داشت: به پایان فصل رقابت‌ ورزشکاران دوومیدانی رسیده‌ایم و بیشتر ورزشکاران در حال استراحت هستند. به عقیده من نتیجه خوب و عملکرد مناسبی داشتیم.

وی با یادآوری این موضوع که دایره پرتاب دیسک بازی‌های کشورهای اسلامی سُر بوده است، گفت: در مسابقات پرتاب دیسک همه ورزشکاران خوب بودند و رکوردهای‌شان بالای 60 متر بود در این رقابت تنها حریف من احسان حدادی بود.

وی ادامه داد: در این رقابت بهترین رکورد تمام پرتاب‌گران دیسک بالای 60 متر بود که نزدند با این حال رکورد خوبی را به دست آوردیم، البته من می‌توانستم پرتاب بهتری هم داشته باشم. وی سطح مسابقات پرتاب دیسک مسابقات کشورهای اسلامی را مطلوب خواند و گفت: بازی‌های کشورهای اسلامی خوب بود و از رقابت‌های قهرمانی آسیا بالاتر بود.

این پرتابگر کشورمان خاطرنشان کرد: 2 مرحله از مسابقات لیگ باقی مانده است پس از آن 20 روز استراحت می‌کنم و برای بازی‌های آسیایی آماده می‌شوم قطعا در آن مسابقات با 100 درصد آمادگی حضور پیدا می‌کنم. از عباس صمیمی مربی عزیزم که در این جا جایش خالی است تشکر می‌کنم و مدالم را به او تقدیم می‌کنم.



۴ مهر ۱۳۹۲ ۱۵:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.