یک افتخار علمی – ورزشی برای جمهوری اسلامی ایران؛مهدی قدمی مقام نخست دوره آموزشی بین المللی مدیریت ورزش و نشان "آلبرتو مادلا" را از آن خود کرد

یک افتخار علمی –  ورزشی برای جمهوری اسلامی ایران؛مهدی قدمی مقام نخست دوره آموزشی بین المللی مدیریت ورزش و نشان "آلبرتو مادلا" را از آن خود کرد
نایب رئیس کمیته ملی المپیک در پایان دوره فشرده یکساله " مدیریت عالی سازمانهای ورزشی"،که بعنوان مهمترین دوره آموزشی مدیریت ورزش در سطح جهان توسط کمیته بین المللی المپیک (IOC)، مدیریت و برگزار می گردد، توانست جایگاه اول را به خود اختصاص داده و نشان "آلبرتو مادلا" را به نام جمهوری اسلامی ایران ثبت نماید.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛بر اساس اخبار منتشر شده در سرویس ویژه کمیته های ملی المپیک سایت IOC این نشان معتبر بین المللی در مراسمی با حضور مقامات ذیربط IOC، توسط دکتر پره میرو، مدیر امور کمیته های ملی المپیک در کمیته بین المللی المپیک به نماینده ایران مهدی قدمی نائب رئیس کمیته ملی المپیک اهداء گردید و نمایندگان کشورهای استرالیا و کانادا در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
شایان ذکر است کمیته های ملی المپیک کشورهای عضو IOC (بیش از 200 کشور) اجازه دارند سالیانه یکنفر را برای این دوره کاندیدا کنند که با بررسی سوابق علمی و مدیریتی آنها و نیز سطح اشرافیت به زبان انگلیسی، 36 نفر گزینش نهایی شده و هزینه های آنها توسط IOC پوشش داده می شود. در طول 16 سال برگزاری این دوره تاکنون، از ایران تنها هفت نفر مورد پذیرش نهایی قرار گرفته اند که پنج نفر از آنها توانسته اند دوره را با موفقیت به پایان برسانند. این اولین بار است که یک ایرانی توانسته جمهوری اسلامی ایران را در جایگاه اول این دوره قرار داده و نشان مربوطه را به ایران بیاورد.

۵ مهر ۱۳۹۲ ۱۰:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.