سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی_اندونزی(97)؛ قاسمی: رقیبانم با امکانات آمدند اما من تنها بودم

سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی_اندونزی(97)؛ قاسمی: رقیبانم با امکانات آمدند اما من تنها بودم
رضا قاسمی گفت: رقبایم با امکانات و مربیان تخصصی به بازی‌های کشورهای اسلامی آمدند اما من تنها هستم.
به گزارش خبرنگار اعزامی روابط عمومی به اندونزی، رضا قاسمی پس از دستیابی به مدال طلای ماده 100 متر مسابقات دوومیدانی بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: خدا را شکر می‌کنم که به مدال طلا رسیدم اما برای من مهم‌تر بازی‌های آسیایی است و امیدوارم در آنجا موفق به کسب مدال طلا شوم. با شرایطی که امروز دیدم اگر تلاش کنم می‌توانم در آن مسابقات هم مدال بگیرم.

وی با بیان اینکه رکوردش در بازی‌های کشورهای اسلامی سومین رکورد برتر ایران در ماده 100 متر است، افزود: خیلی لذت‌بخش بود که در آخرین لحظه و در رقابتی میلیمتری مدال طلا را کسب کردم.

قاسمی در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کردی به مدال طلای بازی‌های کشورهای اسلامی دست یابی، گفت: با توجه به رکوردهایی که در ایران داشتم فکر می‌کردم به مدال برسم. من در ایران همین رکورد را زده بودم و فکر می‌کردم مدال بگیرم اما رنگ آن را نمی‌دانستم.

این دونده سرعتی کشورمان خاطرنشان کرد: پس از اولین مسابقات انتخابی نام مرا از فهرست نفرات اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی حذف کردند اما پس از چند روز کمیته فنی مجددا نام مرا در فهرست ورزشکاران قرار داد که واقعا دلیلش را نمی‌دانم. با این حال خوشحالم که جواب اعتماد کادرفنی را دادم.

وی گفت: امیدوارم در ماده 200 متر هم مدال طلا بگیرم. در آنجا رقبای من همین دوندگانی بودند که امروز در کنارم بودند. کارم قدری دشوار است چرا که یکی از رقبایم رشته تخصصی‌اش 200 متر است. در این حال حریفان با بیشترین امکانات و شرایط مطلوب پا به مسابقات گذاشتند. این در حالی است که من به تنهایی در رقابت‌ها حاضر شدم.

۳ مهر ۱۳۹۲ ۱۶:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.