سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی_اندونزی(68)؛بداغی: داوران در دو وزن مدال را از ما گرفتند

سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی_اندونزی(68)؛بداغی: داوران در دو وزن مدال را از ما گرفتند
مربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: داوران رقابت‌های کاراته بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در دو وزن مدال طلا را از ما گرفتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی؛ فریبا بداغی با اشاره به عملکرد کاراته‌کاهای ایران در سومین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، اظهار داشت: مهمترین مشکل بانوان کاراته‌کاهای ایران، کمبود بازی‌های تدارکاتی است. بچه‎ها از نظر برگزاری مسابقات تدارکاتی و دوستانه ضعیف هستند.

وی ادامه داد: از نظر اردویی و امکاناتی در شرایط خوبی قرار داریم اما کمبود در برگزاری دیدارهای تدارکاتی یکی از ضعف‌های انکار ناپذیر ما است. این برای اولین بار است که بانوان کاراته‌کای ایران با تیم‌های مصر و ترکیه بازی می‌کنند.

مربی تیم ملی کاراته عنوان کرد: بانوان ایران از نظر فنی و تکنیکی سرتر از حریفان خود هستند اما از نظر تجربه‌ای در شرایط خوبی قرار ندارند. با تمام این تفاسیر قطعا در مسابقات قهرمانی آسیایی شرایط بهتری را شاهد خواهیم بود.

بداغی گفت: ورزشکاران ما در سه وزن فینالیست شدند و درخشش خوبی داشتند. در دو وزن داوران طلا را از ما گرفتند چرا که نمی‌خواستند مدال‌ها به ما برسد و با این کار قصد تقسیم کردن آنها را داشتند.
۱ مهر ۱۳۹۲ ۱۶:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.