سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی_اندونزی(66)؛زنگنه:می‌خواهند مدال‌ها را بین کشورها تقسیم کنند

سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی_اندونزی(66)؛زنگنه:می‌خواهند مدال‌ها را بین کشورها تقسیم کنند
بانوی کاراته‌کای کشورمان تاکید کرد که حقش در سومین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی دستیابی به مدال طلا بوده است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی؛ پگاه زنگنه پس از کسب مدال نقره مسابقات کاراته بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: من همیشه در فینال‌ها فردی بدشانس هستم چرا که با حریفان قدرتمند تا فینال روبرو می‌شوم و در دیدار فینال با اعمال نفوذ داوران شکست می‌خورم.

وی عنوان کرد: حریف ترکیه‌ای من چه ضربه‌ و تکنیکی را به کار برد تا به پیروزی رسید؟ من بارها به او ضربه زدم اما به دلیل نفوذ سرداور ترکیه‌ای شکست خوردم. من این را به حساب خواست خدا می‌گذارم اما توانمندی من در حد دستیابی به مدال طلا بود.

این بانوی کاراته‌کا ضمن تاکید بر اینکه نگاهش به مسابقات کاراته بازی‌های اسلامی نبوده و به دنبال موفقیت در بازی‌های آسیایی و جهانی است افزود: هدف من بالاتر از مسابقات این‌چنینی است و به فکر مدال برنز یا نقره بازی‌های کشورهای اسلامی نبودم. واقعا برای من دوم شدن با آخر شدن فرقی ندارد.

زنگنه تصریح کرد: دو هفته پیش در مسابقات کاراته وان ترکیه نفر اول جهان در روسیه را شکست دادم و در آنجا با حریفانی عنوان‌دار و مطرح روبرو شدم. از نظر بدنی در آن مسابقات به من فشار وارد شد و می‌توانستم به عنوان نخست این مسابقات دست یابم. تاکید می‌کنم «مدال طلا برای من بود، مدال طلا برای من بود و مدال طلا برای من بود.»

وی گفت: من با اعمال نفوذ سرداور ترکیه‌ای باختم و شک ندارم می‌خواهند مدال‌های این دوره از بازی‌های کشورهای اسلامی بین کشورهای مختلف تقسیم شود.



۱ مهر ۱۳۹۲ ۱۶:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.