درنشست ارائه برنامه مسئولین جودو و دبیرکل کمیته عنوان شد؛افشار زاده:انتظارمان از جودو بیش از اینهاست/امینی:بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به همدلی داریم

درنشست ارائه برنامه مسئولین جودو و دبیرکل کمیته عنوان شد؛افشار زاده:انتظارمان از جودو بیش از اینهاست/امینی:بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به همدلی داریم
پس از نشست مسئولین فدراسیون کشتی در ارائه برنامه خود برای حضور قدرتمندانه در بازیهای آسیایی گوانگجو مسئولین فدراسیون جودو نیز به ارائه برنامه خود در این رقابتها پرداختند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛در نشست فوق که با حضور بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته ملی المپیک،اعضای کمیته علمی ستاد بازیهای آسیایی و المپیک و علیرضا امینی سرپرست فدراسیون جودو، حاج یوسف زاده مدیر تیمهای ملی و محمود میران سرمربی تیم ملی بزرگسالان جودو برگزار شد ابتدا بهرام افشار زاده ضمن حمایت قاطع خود از رشته مدال آور جودو تصریح کرد: جودو طی سالهای اخیر به دلیل برخی تغییرات و حواشی که برای آن بوجود آمده آرامش گذشته را نداشته و دچار حاشیه های ناخواسته  ای شده  که به نفع این رشته مدال آور نیست البته ما نتایج جودو را در مسابقات برون مرزی زیر نظر داشته و می توان گفت  نتایج بدست آمده در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان چندان راضی کننده نبود چرا که به پتانسیل بالای این رشته اعتقاد داریم .
وی ادامه داد:البته شکی در زحمات مسئولین فدراسیون و کادر فنی برای موفقیت تیمهای ملی جودو در عرصه بین المللی نداریم و و همه جوره پشت این رشته ورزشی برای پیروزی در عرصه بین المللی ایستاده ایم اما فکر می کنم این رشته برای ادامه روند موفقیت آمیز گذشته نیاز به همدلی بیشتری دارد.
دبیر کل کمیته ملی المپیک خاطر نشان کرد:کمیته ملی المپیک این آمادگی را دارد تا در تمامی زمینه ها از این رشته ورزشی در جذب مربیان خارجی و یا دادن امکانات به مربیان داخلی و بازیکنان همکاری کند و سازمان و کمیته وظیفه خود می دانند تا با حمایت از مربیان و بازیکنان تیم ملی جودو شرایطی را فراهم آوردن تا آنها بدون دغدغه خاطر تنها به تمرینات خود بپردازند و در راه اعتلای ورزش کشور گام بردارند.
سپس علیرضا امینی، سرپرست فدراسیون جودو ضمن تشکر از حمایتهای همه جانبه کمیته ملی المپیک از این رشته اعلام داشت : جا دارد به شخصه از تلاش های مهندس علی آبادی برای اعتلای ورزش کشور و زحمات افشار زاده تقدیر و تشکر کنم و جامعه جودو باید قدر این حمایتهای همه جانبه مسئولین را دانسته و هر آنچه که در توان دارد برای برآورده کردن انتظارات مسئولین و مردم بکار گیرد.
امینی تصریح کرد:جودو پتانسیل کسب مدال در بازیهای آسیایی گوانگجو وحتی المپیک را دارد در واقع جودو ایران سالهاست که جهانی شده و حتی از آن به عنوان یک رشته المپیکی با احترام یاد می شود و اگر در دو دور گذشته المپیک کمی شانی با ما یار بود جودوکاران ما دقت بیشتری می کردند الان مدال المپیکی هم داشتیم.
وی ادامه داد:توجه به پشتوانه سازی در دستور کا فدراسیون قرار دارد و به همین دلیل در حال حاضر 14 نفر از جودو کاران جوان و با انگیزه را تحت پوشش قرار دادیم تا بتوانیم ضمن برگزاری اردو و دیدارهای تدارکاتی آنها را برای المپیک های آینده همچون 2012 و 2016 آماده کنیم.
سپس حاج یوسف زاده مدیرفنی تیمهای ملی اعلام کرد: فدراسیون با بها دادن به جوانترها قصد دارد نفرات جدیدی را وارد تیمهای ملی کند تا ضمن پشتوانه سازی و ارتقا ایران در رنگینگ جهانی سالیان سال نسل جدید جودو کاران برای  این رشته افتخار آفرینی کنند .
وی ادامه داد:مربیان داخلی ما دانش روز جودو را دارا هستند ولی کمی نیاز به حمایت دارند مشکل ما کمبود امکانات  نیست بلکه باید کار فرهنگی شود در واقع اگر جودو کاران بدانند مورد حمایت مسئولان هستند و از آینده خود نگرانی نداشته باشند با جان و دل در خدمت تیم ملی هستند و برای افتخار آفرینی جودو ایران در جهان از جان ودل مایه می گذارند.
در پایان محمود میران سرمربی تیم ملی جودو ضمن ارائه برنامه تنظیم شده جودو برای شرکت در بازیهای گوانگجو تصریح کرد:حضور در مسابقات جهانی و آسیایی به ما ثابت کرد رقبای ما به شدت در حال رشد و جلو زدن از ما هستند کشوهای تازه استقلال یافته همچون قزاقستان، ازبکستان و دیگر کشور هایی که تا دیروز اصلا رقیب نبودن از ما سبقت گرفته و اگر کمی دیر بجنبیم یا سهل انگاری کنیم از ما جلو می زنند.
کاپیتان اسبق تیم ملی جودو ادامه داد:برای جبران این فاصله نیاز به حمایت کمیته ملی المپیک و سازمان در برگزاری اردوها و دیدارهای تدارکاتی داریم ولی احساس می کنم برای موفقیت در عرصه داخلی و خارجی بیش از هر چیز دیگری نیاز به همدلی و همگرای در بین خانواده جودو و پیشکسوتان داریم چرا که این رشته متعلق به فرد یا قشر خاصی نیست وهمه باید برای رشد آن در کشور تلاش کنند.
افشار زاده ضمن حمایت مجدد خود از این رشته ورزشی اعلام کرد : جودو می تواند با توجه به پتانسیلی که دارد سالها برای کشورمان افتخار آفرینی کند و در این راه کمیته حاضراست با توجه به  حمایت های ریاست محترم کمیته ملی المپیک از رشته های افتخار آفرین ،همه گونه همکاری با آن داشته باشد.

۱۷ شهریور ۱۳۸۸ ۱۰:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.