سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی_اندونزی(44)؛افسانه: گفته بودم اولین مدال طلای کاروان ایران را می‌گیرم

سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی_اندونزی(44)؛افسانه: گفته بودم اولین مدال طلای کاروان ایران را می‌گیرم
بانوی کاتاروی کشورمان با ابراز خرسندی از موفقیت در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: پیش از این گفته بودم اولین مدال طلای کاروان ایران در سومین دوره این بازی‌ها را کسب خواهم کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی، مهسا افسانه پس از دستیابی به مدال طلای مسابقات کاتای کاراته بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: سطح مسابقات نسبت به پیکارهایی که پیش از این شرکت کرده بودم قدری بالاتر بود و من در دور اول با حریف مصری که اصلی‌ترین حریفم بود روبرو شدم.

وی افزود: بعد از برتری مقابل این حریف مصری، حریفی از مالزی را شکست دادم و با برتری 5 بر صفر مقابل حریفی از الجزایر به دیدار فینال رسیدم؛ فینالی که در آن با نتیجه 4 بر یک پیروز شدم.

افسانه خاطر نشان کرد: خدا را شکر می‌کنم که توانستم پاسخ زحمات مربیانم را بدهم و زحمات 7 ماهه ام بی‌نتیجه نماند. پیش از این گفته بودم که اولین مدال طلای کاروان ایران را من به دست خواهم آورد و خوشحالم به این موفقیت رسیدم. با این حال کارم هنوز تمام نشده و فردا باید با هم‌تیمی‌هایم برای کسب مدال طلای کاتای تیمی تلاش کنم.

وی ادامه داد: زمانی که متوجه شدم در مسابقه اول باید با اصلی‌ترین حریفم مبارزه کنم قدری اعصابم به هم ریخت اما بر خود مسلط شدم و بهترین کاتای خود را در دور اول زدم. در این مسابقات زحمات زیادی کشیدم و در نهایت به مدال طلا رسیدم.

این بانوی کاتارو تاکید کرد: مسابقات بعدی که در آن حضور خواهیم یافت پیکارهای آسیایی است که قطعا از این رقابت‌ها سخت‌تر است و رقبایی به مراتب قوی‌تر داریم. باید تلاش کنیم در این مسابقات از ژاپن پیشی بگیریم.

وی حضور در میادینی چون بازی‌های کشورهای اسلامی را زمینه‌های رشد بیشتر ورزشکاران عنوان کرد و گفت: قطعا هر چه کاراته‌کاها در مسابقات مختلف شرکت کنند و بیشتر مسابقه دهند توانایی‌های خود را بیشتر شناخته و نقاط ضعف خود را برطرف خواهند کرد. باید از فرصت حضور در مسابقات استفاده کنیم تا شرایط بهتری داشته باشیم.

افسانه شانس کاتاروهای کشورمان در بخش کاتای تیمی بانوان برای دستیابی به مدال طلا را زیاد دانست و گفت: کاتای تیمی ایران در بخش بانوان جزو بهترین‌هاست و ما صددرصد شانس مدال داریم. البته ما فردا در بازی ماقبل فینال کار دشواری مقابل تیم مصر که تیم سوم جهان است خواهیم داشت اما تلاش می‌کنیم در این مسابقات به مدال دست یابیم.

وی تصریح کرد: از خانم ارباب که در 13 سال گذشته برای من زحمت کشیده تشکر می‌کنم. من هر چه در بخش کاتای انفرادی و تیمی دارم از ایشان است و امیدوارم پاسخ زحمات این مربی را بدهم.


۱ مهر ۱۳۹۲ ۰۹:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.