سومین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی – اندونزی(40) ؛مهسا افسانه با رسیدن به فینال اولین مدال کاروان ایران را نهایی کرد

سومین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی – اندونزی(40) ؛مهسا افسانه با رسیدن به فینال اولین مدال کاروان ایران را نهایی کرد
مهسا افسانه در بخش کاتا موفق شد در مرحله ‌نیمه‌نهایی با نتیجه 5 بر صفر برابر 'کامیلیا سعید' از الجزایر به پیروزی برسد و ضمن صعود به فینال، کسب اولین مدال کاروان ایران را نهایی کند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی ؛  مهسا افسانه در بخش کاتای انفرادی پس از شکست حریف مصری خود ، حریف مالزیایی را نیز به زانو در آورد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد تا با شکست نماینده الجزایر در فینال به مصاف حریفی از کشور ترکیه برود.
همچنین فرید حقیقی دیگر نماینده کشورمان پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مسابقات کاتای انفرادی مردان برابر حریفی از عراق با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی رسید و راهی دور بعدی مسابقات شدو در این مرحله به مصاف حریفی از اردن می‌رود.
شایان ذکر است :  رقابت‎های کاراته از صبح امروز آغاز شد و 275 کاراته‌کا از 28 کشور برای کسب مدال با یکدیگر به رقابت می پردازند.


۱ مهر ۱۳۹۲ ۰۸:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.