سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی_اندونزی(38)؛پولادگر ناظر مسابقات تکواندوی بازی‌های کشورهای اسلامی

سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی_اندونزی(38)؛پولادگر ناظر مسابقات تکواندوی بازی‌های کشورهای اسلامی
سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو ایران به عنوان ناظر فنی فدراسیون جهانی در سومین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی،‌راهی اندونزی شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندوی کشورمان پس از دعوت رسمی از سوی "چونگ وان چو" رئیس فدراسیون جهانی تکواندو، به عنوان ناظر فنی (WTF) در سومین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی،‌ اراهی اندونزی شد.

رقابت‌های تکواندو سومین دوره بازی های کشورهای اسلامی در دو بخش بانوان و آقایان، از 4 الی 9 مهرماه سال جاری به میزبانی کشور اندونزی برگزار می شود.

تیم ملی مردان کشورمان با ترکیب (محمد خمسه، محمد باقری معتمد، بهنام بیات، افشین ساکت، امید عمیدی و مهدی خدابخش) به عنوان تکواندوکار و سید نعمت خلیفه و محمد تقی خضرایی به عنوان سرمربی و مربی در این دوره از رقابت‌ها حضور دارد.

تیم ملی بانوان نیز با ترکیب (سمانه شش پری، سوسن حاجی پور، پریسا فرشیدی و فاطمه روحانی ، شکرانه ایزدی و اکرم خدابنده) زیر نظر مینو مداح به عنوان سرمربی و آزاده یاسایی به عنوان مربی در این مسابقات حضور خواهد داشت.

همچنین در پومسه و در بخش آقایان (حسین بهشتی،‌ محمدنادری و مهدی جمالی) زیر نظر استاد کانگ و در بخش بانوان (نسترن ملکی،‌ بهاره قادریان و مهسا مردانی) زیر نظر ناری لی در این مسابقات شرکت دارند.

پیش از این نیز از سوی فدراسیون جهانی، سید محمد پولادگر به عنوان نماینده کمیته فنی (WTF) در هفتمین دوره رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا که در اندونزی انتخاب شده بود.
۱ مهر ۱۳۹۲ ۰۶:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.