سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی_اندونزی(37)؛کاراته کاهای ایران حریفان خود را شناختند

سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی_اندونزی(37)؛کاراته کاهای ایران حریفان خود را شناختند
مراسم وزن کشی و قرعه کشی مسابقات کاراته بازیهای کشورهای اسلامی با حضور نامدارانی چون "رافائل آقایف"، "شاهین آتاموف" و قهرمانان مصر و ترکیه برگزار شد که در جریان آن کاراته کاهای ایران حریفان خود را شناختند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ مراسم وزن کشی و قرعه کشی این مسابقه ها درشهر پالم بانگ اندونزی محل برگزاری سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی انجام شد تا کاتاروها و کومیته کاهای ایران در دو بخش مردان و زنان حریفان خود را بشناسند.

حضور چهره های نامداری چون رافائل آقایف دارنده پنج مدال طلای جهان و شاهین آتاموف نایب قهرمان جهان از جمهوری آذربایجان و همچنین تعداد زیادی از قهرمانان نامدار مصر و ترکیه در کنار کاراته کاهای پرافتخار ایران، باعث افزایش حساسیت قرعه کشی این مسابقات شده بود.

مسابقات کاراته بازیهای کشورهای اسلامی از صبح امروز آغاز می شود که کاتاروهای بخش انفرادی ایران به عنوان نخستین نمایندگان کاروان ورزشی کشورمان به روی تاتامی می روند.

قرعه کشی مسابقات بدین شرح است:
بخش آقایان:
کاتای انفرادی/ "فرید حقیقی" دور اول استراحت خواهد داشت و سپس با برنده دیدار عراق و لیبی دیدار می کند و سپس برنده توگو و اردن را پیش رو خواهد داشت. وی در دیدار ماقبل فینال نیز نماینده مصر را پیش رور دارد.
کاتای تیمی/ اعضای کاتای تیمی ایران که مدال طلای آسیا را در کارنامه دارند، می بایست با تیم های عراق، مالزی و ترکیه دیدار کنند.
دروزن منهای 60 کیلوگرم: "هامون درفشی پور" دارنده مدال طلای لیگ جهانی ترکیه ابتدا حریفی از لیبی را پیش رو دارد و سپس با نماینده سودان مصاف می دهد.
در وزن منهای 67 کیلوگرم: "سعید احمدی" نایب قهرمان سال 2012 جهان ابتدا با قطر مصاف می دهد و در ادامه با نماینده اندونزی روبرو می شود.
در وزن 75 کیلوگرم: "سعید حسنی پور" قهرمانان جوانان جهان ابتدا با امارات مبارزه می کند و در ادامه با برنده کویت و بحرین رویرو می شود.
در وزن منهای 84 کیلوگرم: "مهدی سلطانی" که به دنبال اثبات شایستگی های خود است ابتدا با نماینده سودان مبارزه می کند و در ادامه با ترکیه مصاف می دهد.
دروزن به اضافه 84 کیلوگرم: "ذبیح اله پورشیب" قهرمان قاره کهن در نخستین گام کومیته کایی از غنا را روبروی خود می بیند و در صورت پیروزی با برنده کویت و مالزی رقابت خواهد کرد.
کومیته تیمی/ تیم ایران ابتدا اردن را به عنوان رقیب خواهد داشت و سپس با برنده ترکیه و امارات مصاف می دهد.

بخش بانوان:
کاتای انفرادی/ "مهسا افسانه" در ابتدا به مصاف نماینده مصر می رود و در صورت پیروزی، حریفی از مالزی را پیش رو خواهد داشت.
کاتای تیمی/ نمایندگان ایران کار خود را با رقابت با نماینده ترکیه آغاز می کنند و در دور دوم با تیم عراق روبرو می شوند.
در وزن منهای 50 کیلوگرم: "نسرین دوستی" ابتدا استراحت خواهد داشت و سپس با برنده مبارزه نمایندگان عراق و اردن روبرو می شود و در صورت پیروزی، در دو سوم با کومیته کای ترکیه پیکار می کند.
در وزن منهای 55 کیلوگرم: "فاطمه چالاکی" ابتدا با حریفی از ترکیه رقابت می کند و در صورت پیروزی با نماینده مصر پیکار خواهد داشت.
در وزن منهای 61 کیلوگرم:"دلارام دوستی" در نخستین مبارزه با لیبی روبرو می شود و در ادامه نماینده اردن را پیش روی خود می بیند.
دروزن منهای 68 کیلوگرم: "پگاه زنگه" ابتدا استراحت خواهد داشت و سپس بابرنده مراکش و مصر روبرو می شود.
در وزن به اضافه 68 کیلوگرم: "حمیده عباسعلی" ابتدا با ترکیه مبارزه می کند و سپس حریفی از کشور میزبان (اندونزی) را پیش رو دارد.
در کومیته تیمی، کومیته کاهای ایران ابتدا با عراق و سپس با پاکستان روبرو می شوند و در صورت پیروزی، در ادامه با برنده ترکیه و مراکش روبرو می شوند.
۱ مهر ۱۳۹۲ ۰۶:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.