سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی-اندونزی(35)شجاعی: با فرصت دادن به مربیان ایرانی کاری ماندگار در تیروکمان کردیم

سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی-اندونزی(35)شجاعی: با فرصت دادن به مربیان ایرانی کاری ماندگار در تیروکمان کردیم
رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: با فرصت دادن به مربیان ایرانی کاری ماندگار در تیراندازی با کمان کشور انجام دادیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی، محمدعلی شجاعی رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان ایران در خصوص شرایط ورزشکاران ایران پیش از آغاز سومین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، اظهار داشت: ایران خواستگاه تیراندازی با کمان در آسیا است. کشورهای هندوستان، کره‌جنوبی و چین حریفان اصلی ایران در قاره کهن هستند اما این سه کشور در بازی‌های همبستگی حضور ندارد.

وی با بیان اینکه 15 کشور در رشته تیراندازی با کمان بازی‌های همبستگی حضور دارند، ادامه داد: کشورهایی مانند مالزی و ترکیه کمانداران خوبی دارند که در این بازی‌ها نیز رقیب جدی ما خواهند بود.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان خاطرنشان کرد: از زمانی که بحث حضور تیراندازی با کمان در سومین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی قطعی شد، اردوهای تیم ملی را به صورت مداوم پیگیری کردیم به طوری که امروز در تمامی مواد تیراندازی با کمان شانس مدال داریم.

وی با بیان اینکه نمی‌توان نتیجه مسابقات را پیش بینی کرد، گفت: امیدوارم سبد خوبی را به مدال‌های ایران اضافه کنیم.
شجاعی تاکید کرد: البته در مقطعی هم از سلیم‌اف در راس تیم ملی تیراندازی با کمان استفاده کردیم اما وی به دلیل قراردادی که با هئیت تیراندازی با کمان کیش داشت، به محل اصلی کار خود بازگشت.

وی اضافه کرد: ما با فرصت دادن به مربیان ایرانی کاری ماندگار در تیراندازی با کمان کشور انجام دادیم. این مربیان سرمایه‎های ایران هستند.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان خاطرنشان کرد: در حال مذاکره با چند مربی خوب و مطرح خارجی هستیم. نمی‌خواهیم آمدن یک مربی خارجی به ایران فقط صرف حضور باشد بلکه اعتقاد داریم حضور یک مربی خوب خارجی باید کمک شایانی به این رشته ورزشی در ایران بکند.
۳۱ شهریور ۱۳۹۲ ۱۴:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.