سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی-اندونزی(34)؛مریم طوسی: امیدوارم شرایط آب‌وهوایی تغییر نکند و بتوانیم پرچم ایران را بالا ببرم

سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی-اندونزی(34)؛مریم طوسی: امیدوارم شرایط آب‌وهوایی تغییر نکند و بتوانیم پرچم ایران را بالا ببرم
دونده زن سرعت ایران گفت: امیدوارم بتوانم پرچم ایران را در سومین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی بالا ببرم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی، مریم طوسی در خصوص شرایط کنونی خود برای حضور در سومین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، اظهار داشت: روز گذشته نخستین جلسه تمرینی خود را در دهکده بازی‌ها برگزار کردم. خدا را شکر شرایط خوبی دارم و امیدوارم در روز برگزاری مسابقات مواد 100 و 200 متر هم چنین شرایطی داشته باشم.

وی ادامه داد: قصد داشتیم که امروز هم تمرین کنیم که گویا به خاطر رژه تیم‌ها این تمرین لغو شده است.

دونده سرعت ایران با اشاره به آب‌وهوای مرطوب اندونزی، گفت: ما در هوای خشک تمرین کردیم اما اینجای هوا مرطوب است، ولی امیدوارم تا روز برگزاری مسابقه شرایط آب‌وهوایی به همین صورت باقی بماند. حضور ما چند روز پیش از مسابقات در اندونزی باعث شد به آب و هوا عادت کنیم.

طوسی مهمترین رقیبان خود در این دوره از مسابقات را ورزشکارانی از ترکیه و چند کشور عربی دانست و  گفت: دوومیدانی قابل پیش‌بینی نیست اما امیدوارم که بتوانم پرچم ایران را در این مسابقات بالا ببرم. در این مدت تمرینات خوبی را سپری کردم و از شرایط کنونی خود راضی هستم.



۳۱ شهریور ۱۳۹۲ ۱۴:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.