سومین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی-اندونزی(31)؛فرخناز ارباب: کاراته‌ بانوان انگیزه زیادی برای موفقیت دارد

سومین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی-اندونزی(31)؛فرخناز ارباب: کاراته‌ بانوان انگیزه زیادی برای موفقیت دارد
مربی تیم ملی کاراته بانوان ایران با تاکید بر آمادگی کاراته کاهای کشورمان گفت: با انگیزه بالا دنبال کسب بهترین نتیجه و موفقیت در سومین دوره بازیهای کشورهای اسلامی هستیم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به گزارش خبرنگار اعزامی ، فرخناز ارباب که همراه با تیم ملی کاراته ایران در اندونزی به سر می برد، اظهار کرد: کاراته کاهای ایران در شرایط مطلوبی از لحاظ بدنی و روحی قرار دارند و به موفقیت آنان در رقابت با کاراته کاهای کشورهای اسلامی امید زیادی داریم.
وی اظهار داشت: تاکنون دو جلسه تمرین را در شهر پالم بانگ برگزار کرده که یک جلسه آن در سالن اصلی مسابقات بود و قصد داریم امروز نیز تمرین سبکی را انجام دهیم.
مربی تیم ملی کاراته بانوان ایران اظهار داشت: مراسم قرعه کشی این رقابتها عصر امروز برگزار می شود که امیدوارم نمایندگان ایران با قرعه خوبی روبرو شوند. همچنین مسابقات نیز از صبح فردا شروع به کار می کند که مهسا افسانه در کاتای انفرادی نخستین نماینده تیم بانوان خواهد بود.
ارباب در پاسخ به این سوال که آیا کشورهای اسلامی وارد دهکده بازیها شده اند گفت: تیم های خوبی چون جمهوری آذربایجان، مصر و ترکیه به همراه بسیاری از کشورهای دیگر در اندونزی حاضر شده اند و یقین دارم از فردا مبارزاتی حساس و زیبا را شاهد خواهیم بود که ما تلاش می کنیم نماینده شایسته ای برای ورزش بانوان ایران باشیم.

۳۱ شهریور ۱۳۹۲ ۱۲:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.