پیروزی دیگر برای تیم ملی والیبال بانوان، این بار مقابل هندوستان؛بانوان والیبال ایران در جمع هشت تیم برتر آسیا

پیروزی دیگر برای تیم ملی والیبال بانوان، این بار مقابل هندوستان؛بانوان والیبال ایران در جمع هشت تیم برتر آسیا
تیم ملی بانوان ایران با پیروزی مقابل هندوستان در جمع هشت تیم برتر آسیا قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال بانوان کشورمان در سومین روز از مرحله مقدماتی هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا به مصاف تیم هند رفت  و با نتیجه سه بر یک به پبروزی رسید.
شاگردان میترا شعبانیان این دیدار را با ترکیب شبنم علیخانی (6) ، مهسا صابری(8) ، مینا روستا (9) ، مهسا خدا داد(11)، تهمینه درگزانی (13) و مائده برهانی (18) آغاز کردند و ست های اول، سوم و چهارم را با نتایج 25 بر 12 ، 25  بر 9 ، 25 بر 18 از آن خود کنند.
این در حالی بود که هندیها  تنها در ست دوم با نتیجه 25 بر 22 به برتری رسیدند.

تیم والیبال زنان ایران در نخستین دیدار خود علی رغم ارایه یک بازی قوی شکست را به دلیل کم تجربگی از تیم قدرتمند چین پذیرفت ، اما در بازی دوم مقابل فیلیپین درحالی که انتظار تیمی سرعتی را نداشت ، ست نخست را به این تیم واگذار کرد اما در نهایت با نتیجه سه بر یک پیروز این میدان بود.
مرحله مقدماتی این رقابت ها امشب به پایان و می رسد و پس از آن فرمول و برنامه مرحله بعد اعلام می شود که به احتمال زیاد تیم ملی کره جنوبی که تا کنون توانسته تیم های میانمار و سریلانکا را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد، حریف ایران در مرحله بعد خواهد بود.
هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا که از روز جمعه -22 شهریور ماه – با حضور 16 تیم آغاز شده است ، امروز با انجام هشت بازی به کار خود در مرحله مقدماتی پایان می دهد تا از روز سه شنبه – 26 شهریور ماه -  مرحله جدید این رقابتها آغاز شود.
۲۴ شهریور ۱۳۹۲ ۱۵:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.