سرمربی هلندی تیرو کمان در اردوی تیم ملی

سرمربی هلندی تیرو کمان در اردوی تیم ملی
توماس بیل (سرمربی هلندی تیم ملی تیراندازی با کمان مجارستان) جهت بررسی آمادگی تیم ملی بزرگسالان در کمپ کمانگیران حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛ کمان، توماس بیل با حضور 9 روزه خود از مورخ 24 شهریور ماه سالجاری، طبق برنامه های داده شده قبل خود به اعضای تیم ملی بزرگسالان، در روند فعالیت های کمانگیران ایرانی قرار خواهد گرفت.

خاطر نشان می گردد : سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان مجارستان قبل از این دوره با حضور در جمع کمانگیران کشورمان از نظر فیزیکی، روانشناسی، تکنیک، استیل و . . . با ضعف ها و قوت های ملی پوشان آشنا و برای رشد هر ورزشکار به طور جداگانه برنامه ای جدید در راستای علم روز تیر و کمان جهت تمرین در اردوی تیم ملی مشق نموده بود.

با اشاره به رضایت کمیته تیم ملی تیراندازی با کمان از برنامه های این مربی جهانی و رشد بهتر کمانگیران بزرگسال تیم ملی در کلیه سطوح تیراندازی نسبت به قبل گفتنی است : "در رشته ریکرو" بهزاد پاکزاد، غلامرضا رحیمی، روزبه نظریان، ساره اسدی، مریم محمودی سرشت و آمنه مرزوقی و "در رشته کامپوند" امیر کاظم پور، اسماعیل عبادی، حمزه نکوئی، مهتاب پارسامهر، مینو عابدی و سارا تبیان زیر نظر مربیان خود منصور کردی، نجمه آبتین و اکرم شعبانی برای حضور در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی، در اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان همچنان در تمرین به سر می برند.

در پایان یاد آور می گردد : پیش از این توماس بیل (سرمربی هلندی تیم ملی تیراندازی با کمان مجارستان) 18 لغایت 24 شهریور ماه جاری با حضور در یک دوره 6 روزه به عنوان مدرس دومین دوره آموزشی ارتقاء درجه مربیگری، شرکت کنندگان در این دوره را از اطلاعات و دستیافته های به روز خود در علم تیراندازی با کمان بهرمند ساخته بود.

۲۴ شهریور ۱۳۹۲ ۱۱:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.