شعبانیان: تاکتیک های بازیکنان ایران از هند پیشرفته تر است

شعبانیان:  تاکتیک های بازیکنان ایران از هند پیشرفته تر است
سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران با بیان اینکه تیم هند از نظر فنی و توانایی تیمی تقریبا با ما هم سطح است؛ گفت: این تیم فردا یکشنبه برای پیروزی و صعود به مرحله بعد به میدان می آید، اما تاکتیک های بازیکنان ایران پیشرفته تر است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال ، میترا شعبانیان در مورد بازی مقابل هند، گفت: هر دو تیم برای کسب پیروزی و صعود به مرحله بعدی به میدان می آیند و این مساله کار ما را در بازی فردا سخت تر می کند.
وی به پیروزی هند در برابر فیلیپین با نتیجه سه بر صفر اشاره کرد و خاطر نشان کرد: میانگین قدی بازیکنان هند از فیلیپین بیشتر است و سرویس های بلندتری نیز دارند. ایران برای کسب پیروزی مقابل این تیم به همکاری و هماهنگی تیمی بیشتری نیاز دارد.
سرمربی تیم ملی والیبال زنان کشورمان در باره بازی با تیم فیلیپین افزود : دست کم گرفتن حریف ، ضعف داوری و استرس زیاد بازیکنان از سویی و سرعتی تر بازی کردن فیلیپینی ها موجب شد تا ما امتیاز ست نخست را از دست بدهیم .
وی ادامه داد: تیم در ست دوم با تعویض های به موقع  انسجام لازم را بدست آورد و با به کنترل در اوردن بازی نتیجه سه ست دیگر را از آن خود کردیم .
شعبانیان با اشاره به اینکه ایران در بازی تدارکاتی مقابل آذربایجان با تیمی نزدیک به خودش تمرین کرده بود، گفت: با توجه به فیلمی که از بازیهای فیلیپین داشتیم انتظار چنین بازی سرعتی را از این تیم نداشتیم و همین مساله ما را در ابتدای این بازی غافلگیر کرد .
وی سرویس های خوب منطقه ای را عامل دیگری در جهت شکست تیم ملی فیلیپین دانست  و افزود: این سرویس ها حریف را کنترل کرد به گونه ای که  نتوانست با یک بازی سرعتی ما را شکست دهد.
سرمربی تیم ملی والیبال زنان کشورمان در پایان گفت: اگر در برابر فیلیپن نتوانستیم سرویس های خوبی داشته باشیم اما دریافتی های تیم خوب بود و همین مساله توانست ضعف ما را در کمی سرعت جبران کند.

 

۲۴ شهریور ۱۳۹۲ ۱۰:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.