سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی -اندونزی(4)؛هیات کاراته تهران از ملی پوشان اعزامی پایتخت تجلیل به عمل آورد

سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی -اندونزی(4)؛هیات کاراته تهران از ملی پوشان اعزامی پایتخت تجلیل به عمل آورد
سرپرست هیئت کاراته استان تهران گفت: از اعضای تهرانی تیم های ملی آقایان و بانوان کاراته در بازیهای کشورهای اسلامی پیش از اعزام تجلیل بعمل می آید.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ محمد مهدی عطایی با اشاره به اینکه 12 بازیکن و مربی تیم اعزامی تیم های ملی آقایان و بانوان در کاراته استان تهران فعال هستند، گفت: برای ما افتخار بزرگی است که بخش اعظم تیم ملی را کاراته کاها و مربیان تهرانی تشکیل می دهند. البته طبیعی است که چنین باشد، چرا که کاراته پایتخت چه در بخش کاتا و چه در بخش کومیته پتانسیل بالایی دارد. من امیدوارم در آینده با برنامه ریزی بهتر کاراته تهران در تمامی رده سنی نقش پررنگتری در تشکیل تیم های ملی داشته باشد.

سرپرست هیئت کاراته استان تهران با تاکید بر اینکه آرزویش موفقیت تمامی اعضای تیم ملی در مسابقات برون مرزی است، گفت: بنا داریم پس از بازیهای کشورهای اسلامی نیز از مدال آوران تهرانی تجلیل بعمل آوریم. بواقع این کمترین کاری است که می توان در حق قهرمانانی که برای سربلندی ایران اسلامی در میادین بین المللی تلاش می کنند، انجام داد.

بر اساس این گزارش در تیم ملی اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی که 27 شهریور ماه عازم کشور اندونزی می شوند؛ در بخش بانوان نازنین دوستی ، دلارام دوستی و حمیده عباسعلی در کومیته انفرادی در کومیته تیمی، مهسا افسانه ، الناز تقی پور و نجمه قاضی زاده در کاتا تیمی بازیکنان تهرانی حاضر در این رقابتها هستند. ضمن اینکه دلارام دوستی و حمیده عباسعلی علاوه بر کومیته انفرادی، در کومیته تیمی نیز عضویت دارد. مهسا افسانه هم ضمن حضور در کاتای تیمی، نماینده کاتای انفردای کاراته کشورمان در بازیهای کشورهای اسلامی خواهد بود.

در بخش مردان نیز حسین سمندر و سجاد گنج زاده در کومیته تیمی و فرید حقیقی در کاتای انفرادی بازیکنان تهرانی تیم اعزامی را تشکیل می دهند.

همچنین فرخناز ارباب و ستاره موسوی در بخش بانوان و شهرام هروی در بخش مردان به عنوان مربیان استان تهران تیم ملی این تیم را همراهی می کنند.

۲۴ شهریور ۱۳۹۲ ۱۰:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.