حضور امیررضا خادم، هادی ساعی و آرش میراسماعیلی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد ؛صنعتکاران: امیدوارم این حرکت های ارزنده ادامه داشته باشد

حضور امیررضا خادم، هادی ساعی و آرش  میراسماعیلی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد ؛صنعتکاران: امیدوارم این حرکت های ارزنده ادامه داشته باشد
در آستانه رقابتهای قهرمانی جهان در کشور دانمارک امیر رضا خادم، هادی ساعی و آرش میر اسماعیلی عصر دیروز یکشنبه در محل خانه کشتی تهران حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ این سه قهرمان نامدار جهان و المپیک در ابتدا حضور خود در ساعت 18:40 و در حالی که ملی پوشان آزادکار زیر نظر مربیان تیم ملی مشغول تمرین بودند در بخشی از سالن خانه کشتی مشغول بازی بسکتبال شدند.
آزادکاران کشورمان تمرین نوبت دوم خود را در عصر دیروز یکشنبه ابتدا با نرمش آغاز کردند و سپس زیر نظر کادر فنی  یک تمرین جدی را برگزار کردند و در پایان تمرین زیر نظر فردین معصومی نرمش و بازگشت به حالت اولیه را انجام دادند.
پس از پایان تمرین آزادکاران، خادم، ساعی و میراسماعیلی در جمع ملی پوشان کشورمان حضور یافتند در حالی که محمد علی صنعتکاران نایب رئیس، عارف ربطی دبیر، محمد مشهدی آقایی مسئول روابط عمومی فدراسیون کشتی، محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی و اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد  نیز در این جمع صمیمی حضور داشتند.
ابتدا محمد علی صنعتکاران نایب رئیس فدراسیون کشتی در سخنان کوتاهی حضور این سه قهرمان بزرگ و نامدار ورزش ایران در اردوی تیم ملی کشتی را خیر مقدم گفت و اظهار امیدواری کرد این بازدیدها که به افزایش روحیه کشتی گیران در آستانه رقابتهای جهانی می انجامد تداوم داشته باشد.
غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نیز در صحبتهایی گفت: این افتخار ما بود که این سه قهرمان ارزنده جهان و المپیک در آستانه رقابتهای جهانی دانمارک در جمع ما حضور یابند تا سبب افزایش روحیه ملی پوشان در آستانه رقابتهای جهانی شود  بهمین دلیل از آنها برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت کردیم.
وی اظهار داشت: از رقابتهای جهانی 1993 تورنتو همواره در کنار امیر خادم بعنوان یکی از  افتخار آفرینان کشتی حضور داشته ام و تا امروز همیشه  از راهنمایی ها ایشان بهره گرفته ام، هادی ساعی نیز یک قهرمان نامداراست که با سختی های فراوان  به مدارج بالای قهرمانی و کسب مدال طلای المپیک در رشته تکواندو  نایل شده است و آرش میر اسماعیلی نیز از نام آوران ورزش و جودو ایران و جهان است.
 امیر ضا خادم ، هادی ساعی و آرش میر اسماعیلی قهرمان نامدار جهان و المپیک در ادامه  سخنانی را در جمع ملی پوشان بیان کردند که در اخبار جداگانه به اطلاع علاقمندان به کشتی می رسد.
در ادامه  قهرمانان به بازی  والیبال پرداختند بطوریکه امیرخادم، میراسماعیلی، فردین معصومی و دنگسرکی در یک تیم و غلامرضا محمدی،محسن کاوه، ابراهیم مهربان و قدرت پورکریمی در تیم روبرو مقابل هم صف آرایی کردند.
در پایان با  حضور این قهرمانان نماز جماعت اقامه شد و میهمانان نام آور  کشتی گیران، در کنار آنها روزه خود را افطار کردند.
رقابتهای کشتی آزاد جهان روزهای 30 شهریور تا اول مهرماه در شهر هرنینگ دانمارک برگزار می شود.

 

۱۶ شهریور ۱۳۸۸ ۱۲:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.