قهرمانی مقتدرانه پسران پایتخت در بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور

قهرمانی مقتدرانه پسران پایتخت در بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور
پرونده بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی نونهالان پسر با قهرمانی تیم استان تهران بسته شد .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت هیات تکواندو؛رقابتهای تکواندو قهرمانی کشور خردسالان و نونهالان دربخش پسران از روز پنجشنبه 21 شهریور ماه به مدت دو روز بر روی هشت شیابچانگ  در سالن 6000 نفری سالن 25 آبان مجموعه ورزشی نقش جهان به میزبانی هیئت تکواندو اصفهان برگزار شد که در پایان این رقابتها،هوگوپوشان استان تهران  توانستند 11 مدال رنگارنگ (4 نشان طلا ،2 نقره و 5 برنز )را در مجموع این دو روز رقابت کسب کنند .

لازم به ذکر است تیم خردسالان تهران با کسب یک نشان طلا از سوی(کیا گودرزی در وزن نهم)  و سه برنزاز سوی (محمد حسین حاجی پور در وزن دوم ،مسیحا اکرمی در وزن هشتم و پدرام جمشیدی  در وزن نهم )و کسب  40 امتیاز در سکوی چهارم ایستادند .

شایان ذکراست  هوگوپوشان نونهال پایتخت باکسب 3 طلا ازسوی (حمید رضا صدری در وزن یک،پویا پناهی در وزن سوم و حامد علیزادگان در وزن ششم ) 2 نقره (محمد قیاسی در وزن دوم ،محمد مهدی کریمی در وزن چهارم ) و 2 برنز(سپهر شیخی در وزن پنجم و متین مطلبی در وزن هفتم ) و با کسب  70 امتیاز مقام قهرمانی را از آن خود کردند و جام بیست و دوم رابه خانه بردند .همچنین مازندران با 2 طلا، 4 برنز و 53 امتیاز دوم و البرز با یک طلا، 2 نقره و 2 برنز و 50 امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.
در این رده بندی، تیم های گیلان، کرمانشاه، ایلام، قم، همدان، آذربایجان شرقی و فارس به ترتیب رده های چهارم تا دهم را از آن خود کردند.

گفتنی است  در این دوره از رقابتهای قهرمانی کشور،عنوان مربی برتر به حسینعلی نعیمی از تهران تعلق گرفت و محمد مهدی کریمی  عنوان بازیکن اخلاق رابه خود اختصاص داد .

۲۳ شهریور ۱۳۹۲ ۱۱:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.