رقابت های تنیس دیویس کاپ –امارات ؛ تیم ملی ایران از راهیابی به مرحله نیمه پایانی باز ماند

رقابت های تنیس دیویس کاپ –امارات ؛ تیم ملی ایران از راهیابی به مرحله نیمه پایانی باز ماند
تیم ملی تنیس ایران بامداد امروز با شکست مقابل تیم چند ملیتی هنگ کنگ، از راهیابی به مرحله نیمه پایانی رقابت های جام دیویس در گروه سوم منطقه آسیا و اقیانوسیه باز ماند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تنیس : در این دوره از مسابقه ها که در زمین های تنیس Aviation Tennis شهر دوبی امارات برگزار می شود، تیم ایران با نتیجه دو بر یک مغلوب حریف خود شد و نتوانست جواز حضور در مرحله نیمه پایانی را به دست آورد.
گفتنی است : درپایان مرحله گروهی این دوره از پیکارها، تیم های ملی تنیس هنگ کنگ و مالزی از گروه اول و تیم های ویتنام و کامبوج از گروه دوم راهی مرحله بعدی شدند.
شایان ذکر است تیم ایران، عمان، جزایر پاسیفیک و امارات نیز از عصر امروز برای بقا در گروه سوم منطقه آسیا و اقیانوسیه به مصاف هم می روند و طبق برنامه ملی پوشان تنیس ایران عصر امروز ( شنبه ۲۳ شهریور) مقابل تیم جزایر پاسیفیک قرار می گیرند که در صورت برتری مقابل حریف، در این گروه باقی خواهند ماند.
در رقابت های تنیس جام دیویس در گروه سوم منطقه آسیا و اقیانوسیه هشت تیم حضور دارند که در پایان دو تیم برتر جواز حضور در گروه دوم را کسب می کنند و دو تیم انتهای جدول به گروه چهارم سقوط خواهند کرد.
در پایان خاطر نشان می شود : تیم ملی تنیس جام دیویس ایران در روزهای گذشته صاحب یک پیروزی مقابل عمان و یک شکست برابر مالزی شده بود. در رقابت های تنیس جام دیویس در گروه سوم منطقه آسیا و اقیانوسیه هشت تیم حضور دارند که در پایان دو تیم برتر جواز حضور در گروه دوم را کسب می کنند.


۲۳ شهریور ۱۳۹۲ ۱۰:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.