سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی -اندونزی(2)؛محمد محسن ربانی و رضا قاسمی راهی بازی های همبستگی می شوند

سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی -اندونزی(2)؛محمد محسن ربانی و رضا قاسمی راهی بازی های همبستگی می شوند
کمیته فنی فدراسیون دوومیدانی در خصوص تیم اعزامی به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی تشکیل جلسه شد و براساس آن موز حضور محمد محسن ربانی و رضا قاسمی در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی صادر شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، در این نشست، حسین شایان رییس کمیته پرش های فدراسیون با ارایه گزارشی از سطح رقابت های همبستگی کشورهای اسلامی در مواد پرشی مخصوصا پرش با نیزه، عنوان کرد که محمد محسن ربانی بیش از سایرین شانس کسب مدال در این دوره از رقابت ها را دارد و بنابراین باید در لیست تیم ملی برای اعزام به این دوره از مسابقات قرار می گرفت.

همچنین محمد مشهدی یاری رییس کمیته سرعت ها و عضو هیات رییسه فدراسیون دوومیدانی با دفاع از رضا قاسمی که مدعی شده است شانس کسب دو مدال در بازی های کشورهای اسلامی بوده، خواستار تجدید نظر در خصوص اعزام این ورزشکار شد.

در انتهای این جلسه، پس از اظهار نظر های روسای کمیته های مختلف در خصوص ورزشکاران اعزامی، مقرر شد در راستای احترام به دفاعیات روسای کمیته دوهای سرعت و پرش، این دو ورزشکار نیز راهی بازی های کشورهای اسلامی شوند.

شایان ذکر است، موضوع اضافه شدن نام این دو ورزشکار در فهرست نفرات تیم ملی، پس از گفت وگو رییس فدراسیون دوومیدانی با بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان اعزامی به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی تایید و قطعی شد که جای دارد از ایشان به دلیل حمایتشان از دوومیدانی ایران تشکر شود.

مسابقات دوومیدانی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی سوم تا هفتم مهر ماه در اندونزی برگزار خواهد شد و با اضافه شدن دو ورزشکار دیگر، ایران با 11 دوومیدانی کار قدم در این مسابقات می گذارد.

احسان حدادی و محمد صمیمی در پرتاب دیسک، محمد ارزنده در پرش طول، محمد محسن ربانی در پرش با نیزه، کاوه موسوی در پرتاب چکش، احمد فرود در 3000 مانع، لیلا رجبی در پرتاب وزنه،  رضا قاسمی و  مریم طوسی در دوهای 100 و200، کیوان قنبرزاده در پرش ارتفاع و سجاد مرادی در مواد 800 و 1500 متر به همراه تیمور غیاثی به عنوان سرمربی 28 شهریور ماه به این رقابت ها اعزام خواهند شد.
۲۳ شهریور ۱۳۹۲ ۰۸:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.