ولاسکو : ایران باید به این بچه ها افتخار کند

ولاسکو : ایران باید به این بچه ها افتخار کند
خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از راهیابی کشورمان به مسابقات جهانی بازیکنان تیمش را زحمتکشانی خواند که ایران باید به وجود آنها افتخار کند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال ولاسکو بعد از برد برابر بحرین ضمن خوشحالی از راهیابی تیم به مسابقات جهانی گفت : « بازی بسیار حساسی بود چون در مقابل تیمی قرار داشتیم که تا امروز حتی یک باخت هم نداده بود ، مثل ما . شب گذشته از بچه ها خواستم ضمن احترام به تیم حریف ، اعتماد به نفس خودشان را در بازی حفظ کنند . در ابتدای بازی بچه ها در دریافت و اسپک مشکلاتی داشتند که در طول بازی آنها را برطرف کردند و برنده بازی شدند . ما نباید مقابل این تیم ها عصبی و با استرس بازی کنیم و این محک خوبی بود برای مسابقات آسیایی چون شاید ما در آن بازی ها با این مشکلات رو به رو می شدیم . ما برای اولین بار است که به عنوان یک تیم معروف به مسابقات آسیایی پا می گذاریم و چین ، کره و ژاپن با انگیزه زیادی به مصاف ما می آیند تا ما را شکست بدهند ، پس کار سختی داریم . بچه ها امسال خیلی خسته مسابقات شدند ولی با این حال زحمت می کشند و می جنگنند و به همین دلیل ایران باید به وجود همچین بچه هایی افتخار کند.»
ولاسکو در مورد مسابقات جهانی لهستان گفت : « ما در ابتدا مسابقات جام ملت های آسیا را پیش رو داریم و بعد از آن باید به مسابقات جهانی فکر کنیم . ما مسابقات بسیاری را پیش رو داریم و به همین دلیل یک گروه بزرگ باید کار کند تا ما در تمام این مسابقات موفق شویم . یک بازیکن خوب به تنهایی نمی تواند کاری کند ، یک مربی خوب هم تنها نمی تواند کار کند و همه آنها نیازمند یک برنامه ریزی خوب از طرف فدراسیون هستند . خبرنگاران ، تماشاگران و همه عوامل باید دست به دست هم بدهند تا گروهی موفق شود . بسیاری از کشورها این کار را می کنند ، پس ما چرا نتوانیم انجام بدهیم ؟ من از لحظه ورودم به ایران تمام بچه ها را باور داشتم و خودشان هم این موضوع را می دانستند . همه باید خوب باشیم چون متصل به هم هستیم . تیم ب ، تیم زیر 23 سال ، جوانان و نوجوانان هم باید خوب باشند تا ما خوب باشیم و این مهم است نه فرد . »
سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد مسابقات پشت سر هم و خستگی بازیکنان گفت : «حضور در لیگ جهانی برای اولین سال بسیار سخت بود و بعد از این مسابقات 2 هفته به بازیکنان استراحت دادم ولی در این وسط من یک اشتباهی کردم که باید به معروف ، موسوی و ظریف که بیشترین بازی را برای تیم انجام داده بودند استراحت بیشتری می دادم ولی دیر این موضوع را متوجه شدم و تصمیم گرفتم به موسوی و معروف استراحت بدهم تا برای مسابقات بعدی با آمادگی بیشتری در میدان حاضر باشند . »
۲۳ شهریور ۱۳۹۲ ۰۸:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.