مسابقات بین المللی بدمینتون مالزی: پیروزی ثریا آقایی برابر حریف مالزیایی

مسابقات بین المللی بدمینتون مالزی: پیروزی ثریا آقایی برابر حریف مالزیایی
نخستین روز مسابقات بین المللی بدمینتون جوانان مالزی با پیروزی بزرگ ثریا آقایی در دور اول برابر حریف قدر مالزیایی خود بود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ، آقایی در دور نخست رقابت های بین المللی بدمینتون جوانان مالزی صبح امروز (سه شنبه) برابر حریف قدرتمند مالزیایی خود قرار گرفت و توانست با نتیجه 2 بر صفر (10-21 و 12-21 ) به پیروزی با ارزشی برابر این حریف قدرتمند مالزیایی خود دست یابد.
آقایی در دور دوم این رقابت ها به مصاف یکی دیگر از حریفان قدرتمند مالزیایی خود خواهد رفت.
کسب پیروزی با ارزش آقایی در مسابقات بین المللی بدمینتون جوانان مالزی نتیجه تلاش های فدراسیون بدمینتون در 2 سال گذشته در رده جوانان می باشد که حاصل آن کسب پیروزی آقایی در مقابل بازیکن مالزیایی است.
بدمینتون مالزی به عنوان یکی از قطب های این رشته ورزشی در جهان می باشد و این برای نخستین بار است که یک بازیکن بدمینتون دختر جوان کشورمان توانسته برابر حریف مالزیایی خود به پیروزی دست یابد.
این شرایط نشان از به ثمر رسیدن تلاش های مسئولان فدراسیون بدمینتون کشورمان در 2 سال گذشته دارد.
لازم به ذکر است که یسری بیگی دیگر بدمینتون باز جوان کشورمان تا ساعاتی دیگر به مصاف بدمینتون باز ازبکستان در دور نخست می رود.
مسابقات بین المللی بدمینتون جوانان مالزی با شرکت 64 بازیکن در قسمت یکنفره و 32 تیم دونفره از کشورهای کره جنوبی-تایلند-مالزی-سنگاپور-ازبکستان-چین تایپه-چین-ایران-فیلیپین-اندونزی که در روزهای 19 تا 23 شهریور ماه جاری در شهر کوالالامپور مالزی برگزار میشود.

۱۹ شهریور ۱۳۹۲ ۱۱:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.