فاطمه رخشانی رئیس کمیته ورزش بانوان پارالمپیک آسیا شد

فاطمه رخشانی رئیس کمیته ورزش بانوان پارالمپیک آسیا شد
در جریان برگزاری اجلاس کمیته پارالمپیک آسیا (APC) در تاشکند ازبکستان، شب گذشته اولین نشست کمیته ورزش زنان پارالمپیک آسیا با حضور نمایندگان کشورهای امارات متحده عربی، کره جنوبی، پاکستان و جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و اعضاء حاضر به اتفاق آراء خانم دکتر فاطمه رخشانی را به عنوان رئیس این کمیته برگزیدند .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت کمیته پارالمپیک؛ همچنین مقررشد جلسه بعدی این کمیته در کشورمان برگزار گردد.

خانم دکتر فاطمه رخشانی در حال حاضر داراى سمت معاونت بهداشت در وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و همچنین عضویت هیئت رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک کشورمان را عهده دار می باشند و اخیراً به عضویت در کمیته ورزش زنان از سوی کمیته پارالمپیک آسیا انتخاب شده بودند.
بنا بر گزارش واصله، اولین جلسه کمیته ورزشکاران کمیته پارالمپیک آسیا (APC) نیز با حضور اعضاء این کمیته در محل اجلاس برگزار شد و محمد رضا میرزایی از قهرمانان پارالمپیکی کشورمان که اخیراً به عنوان عضو این کمیته از سوی کمیته پارالمپیک آسیا انتخاب شده با حضور در این نشست پیشنهاداتی را با هدف فعال تر شدن کمیته ورزشکاران پارالمپیک جهت حمایت از حقوق ورزشکاران معلول در سطح آسیا و جهان مطرح نمود و پیشنهاد کرد که نشست بعدی این کمیته در جمهوری اسلامی ایران برگزار گردد.
۱۹ شهریور ۱۳۹۲ ۱۱:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.