4 فلوریست از شنبه در اردوی تیم ملی حضور پیدا خواهند کرد

4 فلوریست از شنبه در اردوی تیم ملی حضور پیدا خواهند کرد
تیم ملی شمشیربازی در رشته فلوره در حالی از روز شنبه اردو را آغاز می کنند که برای مسابقات امیدهای آسیا آماده می شوند .

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی احمد اکبری سرمربی تیم ملی فلوره گفت: علیرضا ادهمی، شروین طلوعی، علیرضا سلیمانی و امید زمانی از اعضای تیم ملی فلوره هستند که با برنامه ریزی های صورت گرفته توسط کادر فنی امیدواریم در مسابقات امیدهای آسیا که در آن کشورهای صاحب نامی هم چون چین، کره، ژاپن و هنگ کنگ شرکت خواهند کرد بتوانند در رده تیمی و انفرادی عملکرد خوبی داشته باشند و با توجه به کارنامه شمشیر بازان امیدواریم مدال رنگینی در این مسابقات به دست بیاورند. 
اکبری افزود: اردوها در نظر گرفته شده تاکنون به صورت منظم و مستمر برگزار شده است.باقرزاده نیز تمام تلاشش را انجام داده است تا مشکلی وجود نداشته باشد من هم برای اولین بار است که سرمربیگری تیم امیدهای آسیا را برعهده گرفته ام که پیش از این هم سرمربی تیم ملی بزرگسالان بودم و این تجربه اول من در مسابقات امیدهای آسیا به عنوان سرمربیگری این تیم است. 
وی اذعان داشت: از عملکرد ادهمی به عنوان بازیکن اعزامی به مسابقات جهانی مجارستان رضایت دارم وی توانسته سطح رنک جهانی اش را افزایش دهد. 
سرمربی تیم ملی فلوره تاکید کرد: با توجه به مشکلات مالی موجود در کل فدراسیون ها از جمله فدراسیون شمشیربازی وجود دارد اما باقرزاده تلاشش را انجام می دهد تا بازیکنان را از نظر مالی حمایت کند که ما باید از تلاش های وی سپاسگذاری کرد.
اکبری در خصوص مسابقات جهانی پیشکسوتان شمشیربازی افزود: من به عنوان عضو کمیته پیشکسوتان فدراسیون جهانی زمانی که به لوزان سویس رفته بودم پیشنهادهای خودم را در چند ماده و بند به رئیس فدراسیون (عثمان اف) جهانی شمشیربازی دادم که آنها نیز با این موارد موافقت کردند و این پیشنهادها را در دستور کار قرار دادند و قرار شد آنها نظراتشان را در مورد نحوه برگزاری و اجرای پیشنهادات من بیان کنند. 
سرمربی تیم ملی فلوره خاطر نشان کرد: پیشکسوتان شمشیربازی آذر ماه به مسابقات خواهند رفت. این مسابقات به میزبانی بلغارستان برگزار خواهد شد که البته مرسوم است که پیشکسوتان با هزینه خودشان به مسابقات بروند اما رئیس فدراسیون شمشیربازی پیکشسوتان را حمایت مالی کند تا نفرات بیشتری به این مسابقات اعزام شوند./

 

۱۹ شهریور ۱۳۹۲ ۱۱:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.