لالوویچ:به میلیون ها طرفدار کشتی در سراسر جهان تبریک می گویم می خواهیم بهترین باشیم

لالوویچ:به میلیون ها طرفدار کشتی در سراسر جهان تبریک می گویم  می خواهیم بهترین باشیم
نناد لالوویچ پس از باقی ماندن کشتی در بازیهای المپیک گفت: می خواهیم بهترین عضو در جنبش المپیک باشیم.
 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، رئیس فدراسیون جهانی کشتی پس از باقی مانده این رشته کهن در بازیهای المپیک، گفت: " می خواهم از تمام اعضای کمیته ملی المپیک که به حفظ کشتی در المپیک رای دادند تشکر کنم. با این رای ها، شما نشان دادید که قدم هایی که ما برای بهتر شدن ورزشمان برداشتیم ، تاثیر گذار بوده است."
وی ادامه داد: " به تک تک شما اطمینان می دهم که مدرن شدن ورزش ما هم اکنون نیز متوقف نمی شود. ما به تلاشمان ادامه می دهیم تا بهترین یار و شریک جنبش المپیک باشیم."
رئیس فیلا در ادامه گفت: " از همین جا تلاشهای رهبران و حمایت کنندگان ورزشهای بیس بال و اسکواش را نیز تحسین می کنم. کمپین هر کدام از آنها به خوبی سازماندهی شده بود و نشان دادند که ورزش آنها نیز قابل احترام هستند."
لالوویچ همچنین خطاب به طرفداران کشتی گفت: " به میلیون ها کشتی گیر و طرفداران این ورزش در سرتاسر جهان که دور هم جمع شدند تا کشتی را در المپیک حفظ کنند تبریک می گویم. هر کدام از شما سخت مبارزه کردید تا به این پیروزی برسید. حالا باید متحد باقی بمانیم تا ثابت کنیم که ما توقعاتی که از این رای گیری بوجود آمده را برآورده خواهیم کرد."
انتخابات کمیته بین المللی المپیک برای انتخاب یک رشته المپیکی از بین ورزشهای کشتی، بیس بال و اسکواش امروز در آرژانتین برگزار شد که کشتی با 49 رای از 95 رای به بازیهای المپیک 2020 توکیو راه یافت. بیس بال 24 رای و اسکواش هم 22 رای را به خود اختصاص داد.


۱۸ شهریور ۱۳۹۲ ۱۱:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.