بازیکن تیم ملی واترپلو : برای قهرمانی در کاپ آسیا می جنگیم

بازیکن تیم ملی واترپلو : برای قهرمانی در کاپ آسیا می جنگیم
دایی تقی با اشاره به تمرینات سنگین تیم ملی گفت: برای رسیدن به قهرمانی در کاپ آسیا تمرینات سختی انجام دادیم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مهدی دایی تقی بازیکن تیم ملی واترپلو گفت: چند ماهی است که در اردوی تیم ملی تمرین می کنم و به 80 درصد آمادگی رسیده ام. با توجه به نزدیک شدن به رقابت های کاپ آسیا از فشار های تمرینی کاسته شده است و تا زمان اعزام به شرایط ایده آل می رسم.
وی در مورد حضور در رقابتهای کاپ آسیا ادامه داد: تیم ملی روحیه ی خوبی دارد طی مدتی که در اردو بودیم رابطه خوبی بین تمامی بازیکنان برقرار شده است که با داشتن روحیه مناسب و تمرینات منسجمی که زیر نظر سر مربی ایتالیایی تیم ملی انجام دادیم برای کسب مقام قهرمانی به این رقابت ها خواهیم رفت. تیم ملی تیم جوانی است و آینده روشنی در انتظار این تیم قرار دارد.
واترپلوئیست تیم ملی یادآور شد: در رقابت های کاپ آسیا اولین مسابقه با قدرتمند ترین حرفمان چین است که امیدوارم با تلاشی که تیم انجام می دهد نتیجه خوبی از این بازی بگیریم و با بالا رفتن روحیه از سایر رقابت ها نیز با سربلندی بیرون آییم چرا که نتیجه گرفتن در این رقابت می تواند در نگاه مسئولین ورزش کشور به این رشته تاثیرگذار باشد.
دایی تقی هدفش از تمرینات سخت در این رشته را حضور در لیگ های اروپایی اعلام کرد و گفت: آرزوی هر ورزشکاری پیشرفت در رشته .ورزشی مورد علاقه اش است من هم از این قاعده جدا نیستم می خواهم تمام سعی خود را انجام دهم تا بتوانم در یکی از لیگ های اروپایی بازی کنم. می دانم که دست یابی به آن دور از دسترس نیست اگر بازیکنان ما بتوانند در لیگ های کشور های دیگر بازی کنند واترپلو می تواند در کشور بیش از گذشته شاهد پیشرفت باشد.
وی در مورد ادامه تمرینات تیم ملی بعد از رقابت های کاپ آسیا عنوان کرد: امیدوارم بعد از بازگشت از رقابت های کاپ آسیا تمرینات و اردو های تیم ملی ادامه داشته باشد چرا که بازی های آسیایی اینچون کره جنوبی در پیش است که اگر مانند دوره گذشته مورد بی مهری مسئولین قرار نگیریم می توانیم عملکرد مطلوبی را در این رقابت ها نشان دهیم اگر سخت تمرین کنیم می توانیم به نتیجه برسیم و تیم ملی واترپلو برای دست یابی به موفقیت سخت تلاش خواهد کرد.

۱۸ شهریور ۱۳۹۲ ۱۰:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.