سید علی مویدی:پایگاهای قهرمانی فرصتی برابر، برای تکواندو کاران تهران است

سید علی مویدی:پایگاهای قهرمانی فرصتی برابر، برای تکواندو کاران تهران است
مسئول کمیته استعدادیابی هیئت تکواندو استان تهران گفت:برپایی پایگاه های قهرمانی و شناسایی مربیان مستعد در سراسر پایتخت فرصتی مناسب و برابر برای تمامی هوگوپوشان استان خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛سید علی مویدی مسئول کمیته استعدادیابی هیئت تکواندو استان تهران اظهار کرد :از ابتدای سالجاری و با موافقت جمشید سهرابی رییس هیئت تکواندو استان تهران ،پایگاه استعدادیابی فعالیت خود را با جدیت درامر قهرمان پروری و شناسایی باشگاه های فعال آغاز کنیم .
وی درادامه افزود:به همین منظور در قدم نخست از نفراتی که دارای تحصیلات آکادمی و متخصص درامر ورزش هستند دعوت به همکاری کردیم و با توجه به نیاز استان تهران ،با برگزاری جلسات متعدد برنامه ریزی مناسبی را انجام دادیم .
مویدی درخصوص برنامه های کمیته استعدادیابی بیان داشـت : به منظور پشتوانه سازی مناسب ،شناسایی،ایجاد و معرفی پایگاه های استعدادیابی به منظور رشد و توسعه علمی و عملی رشته  تکواندو پایتخت ،در گام نخست اقدام به فراخوان نمودیم و از کلیه باشگاه ها ی فعال که در امر استعدادیابی توانایی و پتانسیل دارند دعوت به همکاری کردیم تا بتوانیم پس از بررسی موارد مورد نظر مان پایگاهای قهرمانی را در سراسر پایتخت احداث کنیم .
وی درادامه بیان داشت :کلیه مجموعه های ورزشی مناطق مختلف تهران در صورت آمادگی جهت قرار گرفتن در فهرست پایگاهای مورد تایید هیئت ،نسبت به تکیمل فرم پیوست وارسال آن به شماره نمابر هیئت  تا اوایل هفته مهرماه سال جاری اقدام نمایند .
مویدی در خصوص موارد بررسی گفت :موارد مورد بررسی ،آیتم های همچون استانداردهای مکانی مثل تقسیم بندی جغرافیایی شهر تهران ،فعالیت مربیان درامر قهرمان پروری و موفقیت های کسب شده توسط تکواندو کاران  می باشد که کارشناسان ما با بررسی و حضور در باشگاها، براساس فعالیتشان امتیاز دهی خواهد شد و سپس در گام دوم توسط کمیته تخصصی اعلام رای (قبول و یا رد  درخواست )خواهند شد .
وی در ادامه افزود :براساس  برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته ،به منظور رسیدگی بیشتر ،قرار دادن امکانات مناسب  و خروجی  مطلوب ، تعداد پایگاهای قهرمان پروری محدود خواهد بود .
مسئول کمیته استعدادیابی در خصوص هدف از برگزاری این فراخوان اظهار داشت:احداث پایگاهای قهرمان پروری  برای نخستین بار درحال انجام شدن است و با توجه به نیازپایتخت و رشد و ارتقاء تکواندو کاران پایتخت این نیاز احساس شد تا با احداث پایگاهای قهرمان پروری فرصتی یکسان در اختیار مربیان و تکواندو کاران تهرانی قرار دهیم
وی گفت :تکواندو کاران تهران همواره زبانزد تمامی تیم های استان کشور است و همواره در راس  همه هوگوپوشان می باشند به همین دلیل باید این افتخار و موفقیت را حفظ کنیم و همچنان قطب تکواندو ایران باشیم بهمین منظور باید تمام تلاش و سعی خود را برای این امربکار ببندیم .
مویدی در پایان خاطر نشان کرد:امیدوارم همکاری خوبی را میان باشگاهای استان تهران و پایگاه استعدادیابی  وجود داشته باشد و بتوانیم این کار را با موفقیت به سرانجام برسانیم .

۱۷ شهریور ۱۳۹۲ ۱۴:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.