جهت حضور در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛تمرین با نشاط ملی پوشان تکواندو در رشت

جهت حضور در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛تمرین با نشاط ملی پوشان تکواندو در رشت
تیم ملی تکواندو که روز جمعه اردوی آمادگی خود را در شهرستان رشت برپا کرده، تمرینات با نشاطی را در خانه تکواندو گیلان پشت سر می‌گذارد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛رقابتهای تکواندو بازی‌های کشورهای اسلامی هفته اول مهرماه در اندونزی برگزار می‌شود و تیم ملی ایران با ترکیب شش نفره در این رقابتها حضور دارد.

تیم اعزامی ایران به این دوره از رقابتها،‌ روز جمعه پانزدهم شهریورماه راهی رشت شد تا اردوی یک هفته‌ای را در این شهر برگزار کند.

ملی‌پوشان تکواندو ایران تمرینات بدنسازی را در سالن ایزدپناه پیگیری می کنند و تمرینات فنی هم در خانه تکواندو استان گیلان انجام می‌شود.

در هر جلسه از تمرینات تعدادی از تکواندوکاران زبده شهرستان رشت در کنار ملی پوشان به تمرین می‌پردازند.

سیدنعمت خلیه در مورد این اردو گفت: قبل از هر چیز باید از مسئولان ورزش گیلان و هیات تکواندو استان تشکر کنم که در برگزاری این اردو سنگ تمام گذاشته و بهترین امکانات را برای ما فراهم کردند. این اردو با توجه به نزدیکی آب و هوای رشت و محل برگزاری مسابقات کشورهای اسلامی با پیشنهاد ما و تلاش مسئولان فدراسیون تدارک دیده شد و خوشبختانه با این امکانات خوب به اهداف خود دست پیدا خواهیم کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه زمان زیادی تا اعزام ندارم در تلاش هستیم تا نفرات تیم به آمادگی مورد نظر دست پیدا کنند و به همین دلیل برنامه‌های بدنسازی و فنی به صورت منظم پیگیری می‌شود. البته برای بالابردن روحیه و نشاط در اردو چند جلسه هم برای تمرین به کنار ساحل خواهیم رفت.

همچنین تیم ملی با ترکیب محمد خمسه، محمد باقری معمتد، بهنام بیات، محمد امامی، امید عمیدی و مهدی خدابخش تکواندوکارانی هستند که در بازی‌های کشورهای اسلامی حضور پیدا می‌کنند. ضمن اینکه محمد تقی خضرایی هم به عنوان مربی در کنار خلبفه کار آماده‌سازی ملی‌پوشان را دنبال می‌کند.
۱۷ شهریور ۱۳۹۲ ۱۳:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.