دروازبان تیم ملی واترپلو: باور دارم نتیجه گرفتن در آسیا دور از دسترس نیست

دروازبان تیم ملی واترپلو: باور دارم نتیجه گرفتن در آسیا دور از دسترس نیست
مهران باقری گفت: باور دارم که نتیجه گرفتن در آسیا دور از دسترس نیست به شرط آنکه برنامه ریزی دقیقی برای تحقق اهداف تیم ملی انجام شود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، مهران باقری دورازه بان جوان تیم ملی واترپلو با اشاره به شش ساعت تمرین در روز گفت: تیم ملی واترپلو چند ماه است که در اردو به سر می برد. قبل از ورود مالارا که یکی از چند مربی برتر دنیا محسوب می شود تمرینات را زیر نظر رضا اجاق انجام دادیم. در حال حاضر به نظرم توانایی تیم از 50 درصد به 90 درصد رسیده است و این بسیار امیدوار کننده است.

وی ادامه داد: به دلیل نزدیک بودن مسابقات کاپ آسیا طبق نظر سرمربی تیم فشار تمرین‌ها کم تر شده است و بیشتر بر روی برنامه های سرعتی کار می کنیم. در چند ماه گذشته فشار تمرینی زیادی بر روی تیم بوده اما در حال حاضر از حجم این فشار کاسته شده است.

باقری با اشاره به سرسخت ترین حریف ایران در رقابت های کاپ آسیا افزود: با شناختی که از چین دارم می توانم بگوییم کار دشواری را در بازی با این تیم پیش رو داریم. تیم واترپلوی چین پیش از این در رقابت های جهانی واترپلو حضور داشته با تیم های قدرتمند اروپایی بازی کرده و با آمادگی خوبی در رقابت های آسیایی حضور خواهد داشت. البته مطمئن باشید تیم ایران تمام سعی خود را برای رسیدن به بهترین نتیجه در این رقابت ها انجام می دهد.

دروازبان تیم ملی موفقیت در بازی های آسیایی را هدف تیم ملی اعلام کرد و گفت: امیدوارم بتوانیم از رقابت های کاپ آسیا نتیجه خوبی کسب کنیم تا نگاه مسئولین ورزش کشور به سمت رشته واترپلو باز گردد. امیدوارم با حمایت آنها بتوانیم به هدف اصلی خود که موفقیت در رقابت های آسیایی است دست یابیم و بعد از آن نیز بتوانیم سهمیه حضور در رقابت های جهانی را نیز کسب کنیم. باور دارم که نتیجه گرفتن در اسیا دور از دسترس نسیت به شرط آنکه برنامه ریزی دقیقی برای تحقق اهداف تیم ملی انجام شود.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر مالارا تا زمان بازی های آسیایی در ایران بماند با شناختی که از ایشان پیدا کردم و نظم و ترتیب خاصی که در انجام تمرینات دارد می توانیم به آینده واترپلو در ایران امیدوار باشیم. البته برپایی اردوهای داخلی و خارجی و از همه مهمتر انجام بازی های تدارکاتی و شرکت در تورنمنت های کوچک و بزرگ نیز برای محک زدن تیم لازم و ضروری است.

باقری با تشکر از زحمات رضوانی عنوان کرد: رضوانی در مدت سرپرستی خود برای رساندن واترپلو به جایگاه واقعی اش زحمات بسیاری کشیده و هزینه های زیادی را برای واترپلو انجام داده است. همانطور که می‌دانید زحمات ورزشکار جای خود را دارد و مربی اردو و تیم سرپرستی هم نقش مهمی را برای رساندن ورزشکار به جایگاه های بالاتر ایفا می کنند رضوانی یکی از بهترین مربی های دنیا را در اختیار ما قرار داده است. ما تمام سعی خود را برای پاسخ دادن به زحمات فدراسیون انجام خواهیم داد و امیدوارم که رشته های شنا، شیرجه و واترپلو با هم پیشرفت کنند و تمام ایران شاهد موفقیت این رشته های پایه باشند.

۱۳ شهریور ۱۳۹۲ ۱۱:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.