افتخاری دیگر برای والیبال ایران؛ جوانان و نوجوانان در رتبه سوم جهان ایستادند؛صعود چهار پله ای والیبال جوانان و نوجوانان در رده بندی جهانی

افتخاری دیگر برای والیبال ایران؛ جوانان و نوجوانان در رتبه سوم جهان ایستادند؛صعود چهار پله ای والیبال جوانان و نوجوانان در رده بندی جهانی
آخرین رده بندی جهان والیبال در رده سنی نوجوانان و جوانان از سوی فدراسیون بین المللی والیبال اعلام شد که ایران با چهار پله صعود در رتبه سوم جهان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک  به نقل از سیات  فدراسیون والیبال، تیم های ملی والیبال جوانان و نوجوانان ایران با 182 امتیاز و چهار پله صعود در رتبه سوم جهان قرار گرفتند.
در این رده بندی روسیه با 236 امتیاز صدر جدول را در اختیار گرفت که این کشور نیز چهار پله صعود در جدول را تجربه کرد. برزیل نیز با 210 امتیاز و دو پله صعود در رتبه دوم و قبل از ایران قرار گرفت.
چین دیگر نماینده آسیا نیز با 153 امتیاز در مکان چهارم رده بندی جهانی ایستاد که نسبت به دوره قبل شش پله صعود را تجربه کرد.
آرژانتین با 142 امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفت که والیبال جوانان و نوجوانان این کشور سه پله سقوط را تجربه کرد.
در قاره آسیا ایران (182 امتیاز)در صدر قرار دارد و چین (153 امتیاز) دوم است. کشورهای ژاپن (80 امتیاز ) و کره جنوبی (52 امتیاز) نیز در مقام های سوم و چهارم این قاره قرار دارند.
کشورهای فرانسه (127 امتیاز)، ایتالیا (111 امتیاز)، لهستان (93 امتیاز)، ترکیه (84 امتیاز) و مصر با 83 امتیاز در رتبه های ششم تا دهم این رده بندی قرار گرفتند.
همچنین کشورهای ایالات متحده، ژاپن، تونس، کوبا، مکزیک، صربستان، هند، شیلی، بلژیک و کره جنوبی در رتبه های 11 تا 20 این رده بندی قرار دارند.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در رقابت های جهانی مکزیک موفق به کسب عنوان چهارمی جهان شد و تیم ملی والیبال جوانان ایران در مسابقات جهانی ترکیه موفق به کسب عنوان پنجمی شد.

 

۱۳ شهریور ۱۳۹۲ ۱۱:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.